utorok 25. septembra 2018

Rihannino rozjasnenie

Fenty beauty Match Sticks odtiene Starstruck a Sinamon





Ahojte!
Od Fenty Beauty mám dva produkty, ktoré sú v hodnotení tak 50 na 50. Jeden je môj najobľúbnejší lesk na pery a druhý nie moc dobrý rozjasňovač. Preto úplne nechápem svoju logiku v tom, že som si hneĎ ako som mala možnosť kúpila ďalší rozjasňovač, tentokrát v krémovej forme. Jednalo sa o dve miniatúrky za 25 dolárov.



Boli celkom pekne zabalené ale balenie bolo príliš veľké, takže som ho vyhodila, aby mi nezaberalo miesto . Samotné rozjasňovače sú v peknom obale starorúžovej farby. Miniatúrky v sebe nemajú magnet, takže pri sebe nedržia. Obal je však kvalitný a vyzerá pekne aj na mojom make up stolíku.



Samotný rozjasňovač má 2,8g a je ho na miniatúrku dosť. Bohužiaľ som si nenavolila odtiene, pretože v mini mali len tieto dva ale celkom sa mi páčia. Môžem ich ľahko využiť ako rozjasňovač a brnozer.



Starstruck je popísaný ako iced pearl a podľa mňa je do strieborna s veľmi jemným ružovým podtónom. Táto farba sa mi extrémne páči, pretože vyzerá dobre aj na opálenej pleti aj na mojej bežnej farbe. Používam ho ako rozjasňovač samostatne alebo niekedy ako bázu pod iný rozjasňovač. Keď ho používam samostatne, stane sa, že po čase ostanú na tvári už iba také trblietavé čiastočky a nie celý rozjasňovač. Mne to nevadí, pretože aj tento look sa mi páči ale všimla som si to.
Sinamon je popísaný ako cinnamon bronze a aj tu sa v podstate trafili. Jedná sa o hnedý rozjasňovač so zlatými trblietkami. Nemôžem povedať, že sa jedná o shimmer, keďže sú tie trblietky viditeľné. Na mojej pleti však počas leta pôsobil ako krásny bronzer. Dobre sa mi rozotieral pomocou štetca a vytvoril naozaj krásny bronzový efekt na mojej tvári. Aj keď som sa bála, že tento odtieň už nevyužijem, som celkom prekvapená, že to ide.




Oba rozjasňovače som používala aj na pleti, aj na očiach. Na pleti vydržia oba celú noc, aj keď po pár hodinách be vidieť niekedy už iba trblietky. Na očiach ako rozjasňovač vo vnútornom kútiku vydrží do rána. Ako tieň cez celé viečko sa zlieva do očného záhybu, takže ho treba prejsť púdrovým očným tieňom.



Čo ma však trošku odrádza je konzistencia. Keď ho dávam na pleť, musím ho chvíľu podržať na pleti, aby sa zahrial. Inak ako keby strháva vrstvy, čo má pod sebou. To sa mi tak úplne nepáči a treba sa s nimi naučiť pracovať. Moje odporúčanie je také, že ako hľadáte dobrý rozjasňovač, ktorý budete používať denne, skúste radšej Beccu, pretože to je pri rozjasňovačoch dlhodobá stávka na istotu. Ale ak máte zopár rozjasňovačov a chcete vyskúšať inú textúru alebo vás zaujala nejaká farba, myslím si, že kľudne môžete nakupovať. Naučíte sa s nimi pracovať a všetko bude podľa mňa v poriadku.

Tešíte sa na nové produkty od Fenty, ktorú sú konečne dostať aj v českých Sephorách?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára