štvrtok 27. septembra 2018

Čo som si priniesla z Mexika?






Ahojte!

Keď som išla do Mexika, musela som cestovať do USA. Takže som vedela, že navštívim Sephoru. Čo je diabol! Pretože mám tak veľa kozmetiky, že by som mohla ponatierať minimálne jedno auto. Možno len rúžmi. Rozhodla som sa teda, že si nekúpim príliš veľa vecí. Chcela som hlavne Bite rúž na pery a masku, pretože som mala vzorky a veľmi sa mi to páčilo. Potom som chcela vyskúšať ešte
pár parfúmov (lebo ich milujem a chcem stále viac) a značku Tatcha.



Myslím si, že sa mi to dosť podarilo dodržať, takže som neminula všetky peniaze iba na kozmetiku ale kúpila som si dokonca aj kabelku. Masku na pery som si kúpila v červenom odtieni, pretože vidím sama seba ju používať k líčeniu hlavne počas zimy. Potom som si kúpila jeden rúžovo nude rúž od bite. Ten sa hodí k mojmu novému štýlu líčenia, ktoré je veľmi glam ale pritom prirodzené.




Tatcha má hlavne svoj setting sprej, ktorý všetci ospevujú ale tento mini set mi prišiel ako lepší nákup, pretože môžem vyskúšať dva produkty a zaplatím menej. Zatiaľ som to ešte neotvorila, pretože mám iné veci, ktoré chcem vyskúšať ale už sa veľmi teším.



Ako posledné som mala na výber buď tieto sticks od Fenty Beauty alebo miniatúrky oboch Kat Von D parfumov a mini tatto liner a ja hlupaňa som si vybrala tieto sticks. Bola som v časovom zhone a veľmi mi to nemyslelo. Tiež sú to miniatúrky, takže mám aspoň mini pocit, že ich niekedy miniem ale radšej som si mala zobrať veci od Kat.




Keď poviete, že daný mesiac máte narodeniny, dostanete darček. Ja som prvý nákup povedala, že mám narodky v Septembri a predavačka sa ma opýtala, že či cestujem a ja že hej. Takže nech si zoberiem darček, keď tam v septembri nebudem. Bola som dosť v šoku a vybrala som si Bite darček. Bolo to úplne skvelé. Ako druhý som už trošku klamala a povedala som, že som mala narodeniny tento mesiac a dostala som druhý darček set masiek glamglow. Oba darčeky sú skvelé a veľmi sa z nich teším. Myslím si, že česká sephora sa môže len inšpirovať.

Tak čo myslíte? držala som sa na uzde? Podľa mňa áno a som so sebou veľmi spokojná. Rada by som si kúpila milión ďalších produktov ale viem, že doma ich mám, takže som sa snažila.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára