nedeľa 9. februára 2014

Prosím povedzte mi, že je to normálne!

Zoeva 115, 229,227,312




Ahojte!
Už je po skúškovom a už ma prešla fáza spánku =kóme. Takže som už schopná napísať článok!!! Jeee. Počas skúškového mi veľmi chýbalo napísať článok a čakať, kto mi čo napíše/pozerať iné blogerky a písať im, čo si myslím o produktoch/keď som videla zaujímavú recenziu, prezerať si stránky/líčiť sa, pretože nato nebol čas. V januári som teda skoro nič nenakupovala, ani ma nemôže napadnúť, čo som si kúpila. Recenziu na dnešné štetce som mala v pláne už dlho a chcela som ju sem dať ešte skôr ako si kúpim ďalšie štetce, ale nepodarilo sa. Ako som na svojom facebook-u písala, išla som v Brne do obchodu mojesminky.cz a nakúpila 3 nové miláčiky. (V čase písania recenzie už sú okúpané a teším sa na ich používanie). Tak rýchlo idem nato.
Štetce značky Zoeva sú vcelku obľúbené a kvalitné. Po poslednom článku som zistila, že vás celkom zaujímajú. Vzhľadovo to ešte raz zopakujem : Veľmi sa mi páči čierna rúčka, strieborný držiak a čierno biele štetinky. Na svetle je vidieť mierne trblietky na čiernej a na každej rúčke je názov a číslo štetca + nápis Zoeva. 


Sadu som si kúpila kvôli kabuki štetcu. 



Stippling Kabuki 115 - Jednoducho som chcela kabuki štetec, pretože všetci ich ospevujú, ako sa s nimi skvele pracuje a blablabla. Vybrala som si tento, aby som ho v prípade, že bude nanič mohla používať aspoň na krémové lícenky. HAHA nanič...no poviem vám to takto, ak potrebujete šetriť miesto, tak si zoberte tento jeden a máte vybavené štetce na tvár. Je skvelý na úplne všetko od tekutého make upu, cez púder, až po lícenku. Má celkovú dĺžku 6 cm z čoho asi 1 cm sú biele štetinky. Je veľmi jemný, dobre sa umýva a rýchlo schne. Neviem, čo by som k nemu viac povedala, za mňa isto áno. 




Eye Finish 229 - Toto bol druhý štetec v sade. Veľmi som sa tešila na jeho používanie, pretože je určený na dokončovanie líčenia očí. Používam ho na rozotretie farby v záhybe oka, aby som tam nemala ostré prechody. Alebo si niekedy na neho dám svetlú farbu a zosvetľujem líčenie. Na stránke Zoeva píšu, že sa používa na rozotieranie všetkých typov tieňov. Ja osobne si nemyslím, že by mi krémové očné tiene rozotrel dostratena. Na to je príliš jemný. Takisto je duofibre a je dlhý 16,1 cm. 





Detail liner 312 - Posledný zo sady. Hneď na začiatok musím povedať, že tento štetec by som si už druhýkrát nekúpila a ani keby nebol súčasťou sady nie. Príde mi celkom zbytočný na bežné použitie. Pre dievča, ktoré má doma štetec na make up, lícenku a obočie je nepoužiteľný. Samozrejme, že toto sú profesionálne štetce pre profesionálov, takže tí tam možno použitie majú. Ja som ho použila iba párkrát, keď som robila dvojité linky, alebo keď som sa pokúšala o presné zakončenia linky. Nie je to ten typ štetcu, s ktorým prídete švác-švác a máte linky. Naozaj je to detailista, takže nanášate, hráte sa a trvá to. Raz sa mi stalo, že som si ho zobrala omylom do Brna namiesto essence (ten modrý, na porovnanie). Potrebovala som si vykresliť obočie a zabralo mi to najdlhšie z celej tváre. Kvalita štetcu je skvelá ako pri všetkých ostatných od Zoevy. Napriek tomu by som tento štetec neodporučila každému a myslím si, že maskéri už vedia, aký štetec potrebujú. 





Soft Definer Vegan 227 -  Posledný nezrecenzovaný štetec od Zoevy je tento. Kupovala som si ho samostatne.Na stránkach píšu, že by sa mal používať na rozotretie farieb, no ja ho používam na nanášanie tieňa na celé viečko, keď viem, že to nemusí byť úplne presne. Je veľmi jemný a dobre sa mi s ním pracuje. Do záhybu je trošku nemotorný, ale keby nemáte iný štetec dá sa použiť aj sem. 



Takže toto sú moje Zoeva štetce. Po nákupe v moješminky si dúfam teraz už od ďalších nákupov oddýchnem. Síce samozrejme je veľa štetcov, ktoré by som chcela skúsiť. 

Aká značka štetecov je u vás momentálne naj?
Uprednostňujete skôr farebné štetce alebo klasiku?
Koľko štetcov máte doma?

7 komentárov:

  1. Doma mám štetcov veľa, 30? ale väčšina z nich sú z tých lacných nekvalitných sád, ktoré som kúpila, keď som si týždeň po objavení blogosféry zaumienila, že potrebujem štetce ( o kvalite ani zmienky ). Nedám dopustiť na HAKURO H51, ktorý mám na make-up, HAKURO H 63 - najlepší blending brush ever, ELF Kakubi - tiež ho mám aj na púder, aj na bronzer, aj na lícenku aj na rozjasňovač :D, a tri štetce od Essence. Viac bežne nepoužívam. Túžim však po nejakých RT štetcoch.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz si ma donútila pozrieť sa pravde do oči! A mám ich 34, ktoré používam a navyše 8, ktoré nepoužívam. A stále nemám dosť. Ja by som chcela našetriť najskôr na nejaký kurz a potom ďalšie štetce :)

      Odstrániť
  2. štětců mám doma 9 používaných a 4 nevyužité. To ještě jde ale chystám se dokoupit :-D plánuji objednávku z Hakuro, jen aby to bylo skladem.... :-/
    A myslím že to je úplně normální :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A souhlasím, že ten detail liner je k ničemu..obecně. Mám dva a nikdy jsem je nepoužila (no a ještě jsem si zprvu myslela, že se tím má nanášet rtěnka... ale asi bych ho na to mohla využít, na precizní kraje u tmavých barev proč ne)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teraz sa cítim zle. Nemohla si klamať a napísať, že ich máš 50 dajme tomu? :D Hakuro by som chcela aj ja vyskúšať. JE veľmi veľa značiek, ktoré by som chcela vyskúšať, len to by som mala doma štetcov, ako blázon.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já používám 227 na stínování stínu na horním víčku a super!! Ten detail na linku, ten vypadá skvěle.. hmmm děkuji za tipy:-D Dobře jsi nakoupila!:)
    Já mám asi stále nejraději štětce od značky Sigma a teď se u mě perou o druhé místo Hakuro a Zoeva:))
    Kolik mám štětců netuším a raději nepočítám, stejně jako kosmetiku, nechci se děsit:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak chceš môžeme sa dohodnúť a poslala by som ti ho :) Ďakujem, teraz sa krotím, aby som nenakupovala viacej, ako treba. Sigmu som zatiaľ ešte neskúsila ale raz skúsim dáky kabuky štetec od nich, takisto hakuro.
      Ja to jednu dobu nepočítam a potom ma napadne sa vystrašiť a potom to trochu obmedzím :)

      Odstrániť