streda 29. januára 2014

Neminuteľná vol.3

Bourjois Je T´aime odtieň 48 Ashes of Roses



   Ahojte! 
Recenziou tejto lícenky upokojujem moje lícenkové JA. Pretože mám doma 5 líceniek, ktoré používam dosť často, milujem ich a ešte som vám o nich nenapísala ani čiarku! Kto číta tento blog pravidelne vie, že lícenky milujem. Podľa mňa správne zvolená lícenka vie krásne dokončiť líčenie. Dokonca momentálne mám viac líceniek, ako očných tieňov. Čo je celkom brutál. Ale aj ich používam častejšie ako tiene.



Túto kočku som nekupovala sebe ale kamarátke. Keď som odchádzala z UK chcela som kúpiť niečo kamarátkam. No a samozrejme, že to museli byť lícenky, veď to je darček, ktorý poteší každého. Dewy skoro vyskočila od radosti ale M sa nepáčila. Proste ona to nenosí ale že dík, že som na ňu myslela. Potom sme sa nasťahovali na intrák a ona našla moju prvú neminuteľnú, tá sa jej zapáčila. Tak sme sa rozhodli, že si ich vymeníme. 



Táto je z limitovanej edície a kto by ju veľmi chcel myslím, že na ebayji kúpite. Oproti predošlým mám pocit, že je jemnejšia a lepšie sa nanáša. Teda asi to nebude len pocit ale pravda, pretože je schopný ju nabrať aj môj RT štetec na lícenky. Navyše som niekde som čítala, že Chanel a Bourjois sa vyrábajú na podobnej báze a že Chanel vylepšoval technológiu pri výrobe zapečených tieňov alebo líceniek. Za čo len ďakujem. Takisto sa zatvára na magnet. Ten je silný a neotvorí sa.



Balenie sa mi veľmi páči, je spratné a dobre sa na neho pozerá. Dvojca s kvetmi je milá. Obsahuje štetček a mini zrkadielko. Štetček už nepoužívam tak často ale predsa len sa stane, že ho použijem. Takže by som ho v lícenke nechala. Zrkadielko je fakt mini a na ozajstný prípad núdze. To , čo všetkých zaujíma je však obsah. Lícenka je do ružova a má studený podtón. Sama rada používam vecičky s teplým podtónom. Napriek tomu ju používam cez zimu dosť často a neubudol z nej ani milimeter. Vážne to nechápem, je jedno ako často ju používam, stále nič, žiaden rozdiel. Vôňa ostala rovnaká, ako u všetkých Bourjois líceniek. Naozaj ju milujem a som rada, že ju tam ponechali. Výdrž má výbornú. Okolo 8 hodín dá v pohode. Som síce smutná, že som nepotešila kámošku, ale som rada, že ju v zbierke mám.



Máte nejakú Bourjois zapečenú?
Je tu niekde medzi čitateľkami niekto, kto dokázal minúť neminuteľnú?

2 komentáre:

  1. Je hezké, odstín je moc pěkný:) Já mám pár Bourjois tvářenek a sice nemusím zapečené produkty, ale mám je ráda, hezky voní a ten obal se mi také líbí, to zrcátko je tam fajn:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pár, no chcela by som vidieť, keď si dáš veci na kopu, koľko toho je :D To zrkadlo je nepoužiteľné skoro. Lebo si ním nevidím na celú tvár.

      Odstrániť