štvrtok 16. januára 2014

Miss sporty a nehovorte, že ste odtiaľ nemali svoj prvý lak!


Ahojte!
Musím priznať, že značku Miss Sporty s drogerkach veľmi nepozerám. Ale laky si sem tam kúpim. Keď mi prišla ponuka spolupracovať s touto značkou bola som v rozpakoch. Mám to zobrať? Veď to celé nahejtujem a už ma nikto nebude mať rád. Ale potom som sa rozhodla to skúsiť. Prišli mi zabalené ( v hajzláku!) 4 produkty. Pôvodne ich malo byť 5 ale posledný lak sa niekam stratil. Všetky veci som používala tak týždeň a potom som sa rozhodla darovať ich Dewy na vyskúšanie. Ja som si nechala laky, pretože sa mi vtedy veľmi hodili. 


Akurát som si odlúpla umelé nechty a moje nevyzerali vôbec dobre. 



Nail expert 5 v 1 - Po tom som siahla ako prvom a asi dva týždne som ho používala. Keď som si s ním nalakovala nechty boli oveľa pevnejšie. Neolupovali sa mi a boli krásne lesklé. Po odlakovaní to nemalo žiaden efekt. Tak som ho používala asi mesiac v kuse. Nechty sa mi dali doporiadku a sú zase krásne. Odporúčam pri lámavých nechtoch. 



Base & Top Coat - Z tohoto laku som bola veľmi potešená. Lenže potom som ho vyskúšala a ako podkladová báza robí zlobu. Lak na ňom nezaschne ani za pol roka. A aj potom ako je relatívne suchý robia sa do neho škrabance. Ako podklad ho tým pádom nepoužívam. Ale ako vrchná vrstva zaschne celkom rýchlo. Nechty v použiteľnom stave (použila som červený lak) zanechá tak 5 dní. Čo je celkom dosť a skoro nikdy nemám jedným lakom tak dlho nalakované nechty. Ale skúškové je diabol. Takže som mala celý týždeň jeden lak a obstál celkom fajn. Som s ním spokojná. 

U oboch výrobkov sa mi potvrdilo veľa muziky za málo peňazí. Ďaľšie dva produkty som používala týždeň. Takže vám poviem len moje pocity. Nie je to žiadna recenzia. Make up sa mi veľmi páčil. I keď by som to nenazvala make upom, skôr tónovací krém. Pekne mi zjednotil pokožku. Zdá sa mi, že aj hydratoval. Pekne sa prispôsobil tónu pleti. Keď budem mať lepšiu pleť viem si ho predstaviť namiesto make upu s trochou korektoru. Rúž sa mi bohužiaľ netrafili farbou. Je na mňa príliš svetlá ružová. Takže som ho mala len 3x. Ale nanášal sa dobre a nemala som s ním väčšie problémy. Oba produkty krásne voňali. Make up vám neopíšem ale rúž ako melónová žuvačka! Krása!

Teraz recenzia od Dewy: 

miss sporty – So Fine Skin Matching (020 Soft Nude)
K otestovaniu sa mi dostal tento mejkap, ktorý Stoker dostala k zrecenzovaniu. Dnes to bude v pozitívnom zmysle.
NA ÚVOD
Čo všetko make up sľubuje:
-adaptácia k tónu pleti
- zdravú a sviežo pôsobiacu pleť
- výdrž 8 hodín
- hydratácia
Naviac by mal obsahovať vitamíny A, C, E na ochranu pleti pred škodlivými vonkajšími faktormi.

PODTÓN, KONZISTENCIA
 Po otvorení ma ako prvý potešil podtón makeupu – DOŽLTA. Vôbec mi nesedia ružové podtóny, takže toto bol hneď prvý bod k dobru. Čo sa týka konzistencie, nie je príliš hutný (ako napr. Dermacol Make up Caviar), ale ani prílíš riedky. Ľahko sa nanáša prstami ako krém, takisto štetcom.
KRYTIE, ODTIEŇ
Krytie nie je príliš vysoké, skôr by som ho odporučila tým, ktorý potrebujú len zjednotiť a dodať pleti život – a to dokáže veľmi dobre. Hlavne teraz cez skúškové to bola moja záchrana. Ráno stačila jemná vrstva a ja už som nevyzerala ako zombie. S čím si však neporadí, sú kruhy pod očami, tie treba určite ešte zamaskovať korektorom. Pri nanášaní štetcom sa krytie o niečo zvýši.Najskôr som sa bála že bude na mňa veľmi bledý, ale príjemne ma prekvapilo, že pleti sa úplne prispôsobí.


rozotretý make up


HYDRATÁCIA
Čo je však jeho veľkým plusom, je schopnosť hydratovať. Make up ma vôbec, ale vôbec nevysušoval, ja som vždy naniesla hydratačný krém, pretože v tomto období mám suchú pleť, ale myslím že mastnejšie typy pleti ani nemusia po kréme siahať. Pleť takisto na dotyk vyhladí – pleť som mala jemnú ako bábätko. Myslela som, že tým pádom bude plný silikónov, ale v zložení som nenašla žiadnu zložku končiacu sa na –cone, čo veľmi oceňujem. Avšak ako to už vo väčšine prípadov býva, obsahuje parabény.

VÝDRŽ
Myslím, že ani výdrž je celkom obstojná. Určite stačí na dobu kým ste v škole, avšak keby ste sa potom chystali niekam večer, už by som ho radšej obnovila. Nemusíte sa však báť žiadnych fľakov alebo zdrcnutých žmolkov či oranžád, make up ako by sa skôr počas dňa „vytrácal“, ale rovnomerne.

SUMA SUMÁRUM
Miss Sporty – So Fine Skin Matching by som odporučila na zjednotenie a oživenie pleti, a myslím, že by mal sadnúť všetkým typom. Za tú cenu určite veľký pomocník. Myslím, že čo sľúbil, to vo svojej podstate splnil. A aby som nezabudla dodať, veľmi pekne mi vonia.

Rúž Miss sporty 014 Blushed again!



Farba

Takže a čo o rúži? Začneme farbou. Sýta svetlá ružová. Na fotke sa mi bohužiaľ nepodarilo zachytiť 
jeho presnú farbu, je o niečo výraznejšia. Myslím, že sadne blondínkam, ale aj zimným typom 
brunetiek. Ja patrím k tým brunetkám. Túto farbu by som zvolila skôr na leto, pretože na perách je 
predsa len teraz trochu výrazná, na zimu skôr volím prirodzenejšie matné odtiene, ak už niečo nosím 
na perách. Obsahuje aj veľmi malinké trblietky, ktoré perám dodajú krásny, avšak prirodzený lesk. K 
farebnému letu alebo na jar teda pokojne áno. 

Výdrž & Konzistencia

Výdrž je okolo 2-3 hodín, samozrejme, pri pití a jedení to však bude asi kratšie. Konzistencia je jemná, 
najskôr mám pocit hydratácie, avšak s pribúdajúcim časom mi akosi na perách „schne“. Odporučila 
by som ho len veľmi zdravým perám, ktoré nepotrebujú hydratáciu naviac, a ak sa preň predsa len 
rozhodnete a vaše pery nie sú v 100% kondícii, hydratačný balzam asi budete potrebovať, má trochu 
tendenciu zaliezať do vrások a ak máte na perách „prasklinky“, zvýrazní ich. 
Bohužiaľ, moje pery majú problém vyzerať pekne aj cez leto, preto pre mňa je balzam 
nevyhnutnosťou a nie vždy môžem rúž nosiť, preto mojou voľbou sú skôr pigmentované balzamy 
alebo lesky. Môj postoj voči nemu je teda neutrálny, nie je žiadnou katastrofou, ale nie je ani pre 
všetkých. 

Dúfam teda, že recenzia bola pre vás prínosná a uvedené výrobky nesklamú. 

9 komentárov:

  1. Mmmm což o to, zjevně to nebude nehorší, ale už jsem prostě nějak mimo tuhle značku a i jiné podobné drogérkové....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JA sa tam vždy zastavím a potom odídem. Preto som chcela vyskúšať niektoré vecičky a z nechtovej starostlivosti som veľmi spokojná :)

      Odstrániť
    2. ale co si vzpomínám na ty laky barevné, tak to bylo hrozné, dlouho nevydržely...ani hodinu :-D tak třeba se to změnilo :-)

      Odstrániť
    3. No tak farebné laky som nemala, to je pravda :/

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten lak na spevnenie nechtov musím vyskúšať :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miss Sporty bol môj prvý make-up, nebol nič extra, ale vtedy som to považovala za veľkú vec a laky samozrejme používam ešte aj dnes. A ešte majú dobré špirály, aspoň tá fialová Pump-UP booster alebo tak nejako sa volá, čo má takú veľkú kefku, tak tá je super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ešte počula, že majú super lesky, ale neviem, či sa obetujem. Pretože lesky vôbec nenosím.

      Odstrániť