utorok 7. januára 2014

Zdravšie vlasy

Timotei Pure




Ahojte!
Skúškové už je v plnom prúde a ja samozrejme nič nestíham.
Preto dnešná recenzia bude trošku kratšia. Možno aj preto, lebo tento šampón ma veľmi neuchvátil. Keď som mala odfarbené vlasy, mala som vrch mastný a spodok suchý. Snažila som sa to nejako skorigovať. Takže som si dávala čistiaci šampón a na spodky všeliake olejčeky. Výsledkom boli zaťažené vlasy.U kaderníčky mi na ne dala vyživujúcu kúru. Vyzerajú oveľa lepšie. Zničené konce sú ostrihané. Lenže teraz sa vraciam k problému, že sa mi veľmi rýchlo mastia vlasy. Nemôžem používať šampón na normálne vlasy, pretože je mi nanič. Na mastné vlasy mi ich veľmi vysuší. Používala som jeden Elseve šampón ale ten prestali vyrábať (ach, prečo všetko dobré, overené prestanú vyrábať ?!). Ten bol na rýchlo sa mastiace vlasy. Odvtedy som taký šampón nenašla. 


Keď si kupujete šampón na mastné vlasy, vyberajte priesvitné. Tam je menšia šanca, že v ňom nájdete vyživujúce látky, ktoré zbytočne zaťažia vaše vlasy. Tento tak zvláštne vonia/smrdí. Mala by to byť čistá vôňa zo zeleného čaju. Mne to skôr smrdí ako nejaký lacný čistiaci prostriedok. Toto vám však nemusí vadiť, pretože po umytí čistou vodou to nie je cítiť. 


Keď si s ním umyjem vlasy "nevrždia" mi medzi prstami. V Brne mám celkovo problém s pleťou a vlasmi. Musela som ho doniesť domov, kde mi ako tak stačí. Dva dni vydržia vlasy v poriadku ale potom ich treba umyť znova. Keby nájdem niečo, čo mi spraví dobré vlasy na tri dni tak budem spokojná. Pení výborne a dobre sa zmýva z hlavy. Takže ak sa vám až tak nemastia vlasy môže byť celkom v pohode. Ja idem hľadať ďalej. 

Aký šampón používate?
Dá sa mastenie vlasov odstrániť aj niečim iným?
Čo robíte vy proti mastným vlasom?

5 komentárov:

  1. S vlasmi je to ako s pleťou, čím viac vysušuješ, tým viac sa mastnia. Preto ako sa pleť má premasťovať a hydratovať aspoň na noc, dopriala by som to aj vlasom. Nesiahať len po výrobkoch na mastné vlasy, skôr naopak. Skús si premasírovať pokožku nejakým olejčekom, nechaj aspoň do rána, následne umy. Keď sa nikam nebudeš chystať, alebo keď nebodaj budeš na PN, vydrž si vlasy neumývať vôbec napr. týždeň, aj keď to nie je príjemný pocit ani pohľad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne som na vianoce dostala jeden olejček, ktorým si raz za týždeň masírujem vlasy a nechávam ho na noc. Takže dúfam, že to prestane a budem mať lepšie vlasy :) Díky za radu.

      Odstrániť
  2. Mojou zásadou pri mastných vlasoch je striedať šampóny, skôr používam také, ktoré sú určené na objem vlasov alebo na každodenné použitie, tie na mastné vlasy mi až tak nevyhovujú, občas, keď si vlasy nafarbím tak používam aj tie na farbené vlasy. A samozrejme je u mňa veľký pomocník aj suchý šampón, ale ten funguje iba kým sú vlasy ešte ok, keď sú mastné, tak si s nimi už nevie poradiť ani ten. A ešte sa snažím si vlasy neumývať veľmi často, ak nikam nejdem, inak ich musím umývať každý druhý deň, ako píšeš, keby že sa nájde zázrak, s ktorými mi vlasy vydržia pekné 3 dni tak budem v siedmom nebi, zatiaľ stále hľadám a už mi pomaly dochádzajú možnosti, ale nevzdávam sa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak aspoň nikto, kto vie, o čom hovorím! Ja ich až tak striedať nemôžem, pretože by mi ostávali poloplné fľaše ale asi ani raz som si nekúpila dvakrát ten istý šampón po sebe.

      Odstrániť
    2. Presne tak to robím aj ja, proste jeden spotrebujem a dovidenia, musím si kúpiť iný. Akurát tá Balea Brown bola výnimka, sama to nechápem.

      Odstrániť