štvrtok 23. januára 2014

50 odtieňov hnedej

Inglot odtieň 402, Catrice odtieň 350 Starlight Expresso



Ahojte!
Počas skúškového až tak veľmi nestíham písať recenzie, takže budú v trošku menšej miere. 
Čo nemám a nechcem mať v menšej miere sú hnedé tiene. Najjednoduchšie sa mi s nimi pracuje, kombinujú sa dobre aj s inými farbami a dajú sa s nimi vytvoriť ako denné, tak večerné líčenia. Svoju zbierku hnedých tieňov by som v budúcnosti chcela isto rozšíriť. 
Dneska to bude o dvoch single tieňoch (po skúškovom sa ide depotovať!).


Inglot som mala zabalený v nejakom starom LB. Veľmi som sa vtedy potešila, pretože obchod na Slovensku nemajú a ja to mám do Prahy ďaleko. Poslali mi veľmi pekný odtieň. Studená hnedá obsahuje studený shimmer. Balenie nie je žiadne, keďže sa počíta s free systémom. To mi trošku vadí, pretože nemám žiadnu paletku, do ktorej by som si ho mohla dať. Tým pádom je aj neprenosný a mám ho iba doma. Negatíva končia a ideme na pozitívne stránky. Tými je podľa mňa konzistencia tohto tieňu. Je veľmi jemne namletý a skoro vôbec mi nepráši. Nanáša sa veľmi dobre a nerobí na oku žiadne drobky ani neopadáva. Výdrž je celkom slušná ale aj tak primer používam. Takto mi vydrží celý večer. Keď niekedy navštívim Inglot, poobzerám sa po viacerých tieňoch, pretože tento sa mi celkom zapáčil. 




Catrice tieň som si vyberala sama a musím povedať, že farba sa mi naozaj podarila. Presne takúto som hľadala! Studená hnedá s pár kvapkami šedej. Ako môžete vidieť aj na fotke už v ňom je malá priehlbinka. Čo je u mňa dosť nevídané, keďže stále mením tiene! Tento tieň je skvelý ako na kontúrovanie očí tak na obočie. Dokonca som počula, že s ním niekto aj kontúruje tvár, ale to som zatiaľ neskúsila. Balenie sa mi ťažšie otvára a už sa stalo, že mi aj pokazilo lak. Tieň mi príde, ako keby vyschnutý a keď ho naberám veľmi práši. Preto ho používam iba na bázu. O Catrice single tieňoch som počula, že majú menšiu kvalitu ako paletky ale nemyslela som si, že to bude pravda. Tu sa mi to overilo. Keby takúto farbu nájdem niekde inde, ihneď kupujem. Neviem, či by som si ho kúpila druhýkrát. Ale na druhú stranu na drogérkove pomery celkom fajn. 



Na svetle oba tiene

Najbližšie by som si asi chcela kúpiť buď Zoeva nudes alebo kúpiť MAC paletku a vytvoriť si vlastné tiene. Uvidím, ako sa bude vyvíjať situácia. 

Koľko hnedých máte vy?
Aké je vaše obľúbené líčenie očí?

5 komentárov:

  1. mám ten Catrice a práši ako blázon.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je pravda, počula som to od viacerých ľudí. Preto viem, že nemám chybný kus.

      Odstrániť
  2. Mám světle hnědé trio Inglot a pak ...vlastně žádné :-D
    Ale tuhle jsem si udělala meruňkovo-zlaté líčení a vypadalo to kupodivu fakt dobře :-O jen si nejsem jistá, jestli bych to měla dávat na blog, nevím zda jsem se přitom neprohřešila nějakým zavedeným profi pravidlům, byl to můj úplně první experiment :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale prosím ťa zhrešiť? Rada by som ho videla, ja momentálne používam oranžové líčenie :)

      Odstrániť
  3. jinak ty stíny Inglot mám opravdu ráda, jsou báječné a líčení bylo udělané právě jimi :-)

    OdpovedaťOdstrániť