sobota 22. februára 2014

Make up of the day vol. 2


Ahoj!
Chcela som MOTD dávať pravidelne. Ešte musím vychytať nejaký dátum, ku ktorému ho budem dávať. Ale aspoň jeden z decembra/skúškového januára. Počas skúškového sa naozaj nemaľujem, pretože väčšinou chcem všetok čas, čo mi ostáva venovať učeniu. Takže líčení je pomenej.
Úvodné som si dala , keď som išla na korčule s priateľom. On chcel niečo extra, tak som si dala glitrovú červenú linku, ktorú bohužiaľ nevidno na foto. Ale výsledok sa mi veľmi páči.


Báza: Dermacol
Make up : Avon
Púder NYX
Obočenka : Gosh
Báza pod očné tiene : Lily Lolo
Očný tieň: Essence
Špirála : Gosh Provocateur



štedrovečerný

Báza: Dermacol
Make up : Avon
Púder : NYX
Obočenka : Gosh
Tieň : Half Baked Naked
Rúž : MAC Viva glam II
Špirála:  Gosh Provocateur


Jeden make up na skúšku, ako vidíte vyrážky sa rojili...

BB : Funny Bee
Obočenka : FamousX
Očné tiene : Gosh quattro Magic triks




Báza pod make up : Fix & Perfect Rimmel
Make up : Match Perfection Rimmel 100 Ivory
Očné tiene : NYX I Dream Of Aruba + Gosh lícenka použitá ako tiene 51 Bronze pie
Báza pod očné tiene : Artdeco
Korektory : Catrice Camouflage 020 light beige a Rimmel Match Perfection 010 Ivory
Očná linka : Superliner Blackbuster
Špirála : Gosh Preovocateur
Rúž : MAC Kinda Sexy






Báza pod make up : Bioderma Porerefiner
ake up : Match Perfection Rimmel 100 Ivory
Očné tiene : NYX I Dream Of Aruba
Báza pod očné tiene : Artdeco
Korektory : Catrice Camouflage 020 light beige a Rimmel Match Perfection 010 Ivory
Očná linka : Superliner Blackbuster
Špirála : Gosh Provocateur

To je zatiaľ všetko a dúfam, že už to začne byť zaujímavé na jar. Idem si objednať Acid paletku, tak to bude vodvaz :D 

Pekný víkend!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára