utorok 25. februára 2014

Stále nie je koniec

Yves Rocher svieži čistiaci šampón




Ahojte!
Story o mojich vlasoch už poznať MUSÍTE! Už skoro celá dĺžka sú nefarbené a mastia sa. Preto som hľadala nejaké šampóny, ktoré toto mastenie vysušujú. Čo je celkom nanič, pretože sa mastia ešte viac. Teraz sa to snažím regulovať jedným olejčekom, tak uvidíme, aké to bude, keď s ním skončím.  


Šampón som tu mala prednedávnom ale tento používam v Brne. Je už minutý do dna, takže už mám o ňom spravený názor. Šampón obsahuje viac ako 99% prírodných zložiek a bio žihľavu. Naopak neobsahuje farbivá, silikóny a parabény. Toto zloženie sa mi páči, keďže som zistila, že silikóny mi na vlasoch naozaj vadia. Žihľavové šampóny som používala od detstva a keď som potrebovala pomoc, myslela som si, že na tento sa budem môcť spoľahnúť. Vonia žihľavovo, to môžem potvrdiť, ale mne sa tá vôňa nepáči. 



Po prvom umytí som bola sklamaná, pretože mi vlasy neumyl dôkladne. Čo sa stáva pri nových šampónoch, takže som to nebrala nejako vážne a používala ďalej. 
Prvá tretina šampónu ma celkom nadchla, pretože som mala vlasy naozaj čisté a vydržali také aj dva dni. No potom sa to obrátilo a vlasy som mala už na druhý deň splyhlé a na tretí mastné. Čím viac ho používam, tým sa mi zdá, že sú po ňom moje vlasy horšie. Na vrchu sa mastia a končeky schnú. Najskôr som vám ho chcela odporúčať ale po vypoužívaní som zistila, že nie je čo odporúčať. Aj pre toto nemám rada recenzie telovej a vlasovej kozmetiky po pár použitiach. 

Čo používate na mastné vlasy vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára