štvrtok 13. februára 2014

Vzorečky vol.4




Ahojte!
Odkedy som mala nenakupovacie obdobie(ktoré momentálne stále tak trochu trvá), tak som minula a použila skoro všetky vzorky, čo mám doma. Som na seba naozaj pyšná, pretože sa mi tu uvoľňuje miesto. 


Ako prvú som minula vzorku BB cleanser  SKIN79. Na obale sa píše, že by sa mal naniesť na pokožku, vynechať okolie očí a úst, počkať kým bublinky odstránia nečistotu a umyť teplou vodou. Išla som presne podľa inštrukcií a NIČ. Nenastalo žiadne bublinkovanie a ani čistá pokožka. Jednoducho som mala len osliznutú tvár. Takže táto vzorka ma nepresvedčila ku kúpe :)


Ďalšia vzorka Dermacol 2 fair sa ku mne dostala od spolubývajúcej. Je to veľká novinka a bol asi už na všetkých blogoch. V drogerke by som si ho asi nevšimla, pretože ten obal sa mi nepáči. Čo je však podstatné je obsah a ten ma veľmi potešil. Kryl veľmi dobre, farba sa prispôsobiĺa mojej. Toto robí dermacol veľmi dobre, svetlé odtiene pre bledule. Samizdá mi aj pekne voňal. Nevysušuje a nezvýrazňoval mi suché miesta. Nerobí šupinky. Keď miniem svoj make up rozmýšľam nad týmto a nejakým Bourjois.


Ku vzorke Clinique Dramatically different moisturizing lotion + som sa dostala celkom náhodou v MCR. Bola to veľká novinka a ako promoakcia sa dievčiny rozbehli po celom meste a rozdávali 15 ml vzorky. Čo je megajumoobor vzorka oproti tomu, čo dostávame tu na slovensku. 5 ml a z toho polka vzduch...Tak sme tieto slečny stretli "čistou náhodou" 3x a mám 45 ml balenia krému. Nakoniec som ho dala mamine. Lenže došiel mi môj krém a čakala som na naskladnenie iného. Tak som si jednu vzorku zobrala. Maminka hovorila, že jej celkom sadol ale moja prírodnou kozmetikou rozmaznaná pokožka sa zbláznila. Zrazu som mala krupičku na celej pokožke a okolo úst veľké boľavé vyrážky. Také som nemala ani v časoch najväčšej puberty!!! Neviem prečo je Cliniqe tak obľúbená značka ale mne  iba ublížila. Za tie prachy si radšej kúpim iný a čisto prírodný krém.


Hviezda vlasov jasná Deep repair Masque Macadamia sa ku mne dostala asi cez LB. Veľmi som sa tešila na jej vyskúšanie. Predsa len o nej stále počúvate, všetci ju ospevujú a vaše vlasy niesu momentálne to naj. Tak som si ju napatlala na vlasy a dostala som dosť nepríjemné prekvapenie a to "vôňa". Nie je to až tak strašné ale strašne umelé a keď sa toho veľa nadýchnem tak mi je zle. Vo vlasoch jeden deň vydrží ale potom sa jej zbavím :). Účinky na vlasy by som popísala ako vyšší priemer. Vyživí mi ich krásne, mám po umytí menší objem ale mastia sa mi jednoducho skôr. Viem, že veľa dievčat písalo, že im vlasy nezaťaží ale mne zaťaží a ešte aj skôr zmastí. 15 ml vzorka mi vydrží tak 7 umývaní.


Vzorky Bioderma sa ku mne dostali s mojou výhrou opalovákov ešte pred letom. Opaľováky som si v Anglicku veľmi neužila ale vzorky som si nechala na používanie. Bioderma Micelle Solution je určená pre deti, na očistenie pokožky. No ja som sa s ňou odličovala. Prišla mi slabšia, pretože na celú tvár a oči som musela použiť 3 tampóniky, pričom pri ružovej stačia 2. Takisto je jemne parfemovaná, čo mi nevadí. Kúpila by som si ju v prípade, že by bola o dosť lacnejšia ako ružová. 


Druhá vzorka je Body and Bath Relaxing Oil a priznám sa, že som ho ani nechcela použíť odkedy sa kúpem v aromaolejčekoch. Pretože Bioderma je predsalen na druhom konci od prírody. Nakoniec som si ho vhupsla včera do vane, keď som si dávala rýchly kúpeľ a vedela som, že sa nestihnem po ňom nakrémovať. 10 ml balenie mi zakalilo vodu, ako keby do nej vylejem mlieko. Vôňa je jemná a po okúpaní ju našťastie nie je cítiť, pretože nemám vešmi v láske detské vône. Voda nebola veľmi mastná ale po okúpaní mi pokožka nepla a ani som nepotrebovala ponatierať. Pri kúpeli spojenom s umývaním vlasov by som to asi neskúšala ale inak je to príjemná vecička. Celé balenie si ale nekúpim, pretože mám z môjho pohľadu kvalitnejšie hračky do kúpeľa. 

Používate pribalené vzorky, alebo radšej veríte osvedčeným produktom?
Dokáže vás vzorka presvedčiť ku kúpe?

1 komentár:

  1. S Clinique souhlasím, považuji to za jednu z největších kosmetických hrůz, co se dá sehnat a ještě za ty peníze!!!
    Imperial jsem měla v tom stejném vzorku. Nejsem úplně bledá (Revlon mám 220 Naturally Beige, u Bourjois asi 51), ale střední odstín mi přišel děsně oranžový, no nicméně jsem ho jednou zkusila a nic nezakryl, vypadal jako maska (a to jsem ho měla jen jako korektor na pár místech) a navíc zvýraznil suchou pleť. Holt jsme každý jiný a já o něm četla už recenze nadšené a zklamané. Vzorek letěl do koše :-/
    Tu Macadamii bych moc chtěla vyzkoušet, ale ne a ne se k ní dostat (navíc za tu pekelnou cenu). Raději zůstanu u Lovea masky - zítra článek :-)

    OdpovedaťOdstrániť