nedeľa 29. apríla 2018

Plátienková maska na špeciálne príležitosti

The oozoo face energy shot mask premium black, Papa recipe rose gold honey mask



Ahojte!
Platienkové masky sú pre mňa tak trošku závislosť. Asi ako čaj, obe veci sú pr emňa synonymom relaxu, dobrej nálady a starostlivosti samej o seba. Na druhej strane sa cítim dosť previnilo, pretože sú veľmi neekologické. Preto sa snažím používať čo najmenej. Vo Vaňkovke otvárali novú Sephoru a ja som samozrejme nemohla chýbať. Ibaže nič také nepotrebujem. Už dokážem mať v hlave takú malú sebakontrolu, ktorá mi hovorí, nie Aďa aj tak to nikdy neminieš. Samozrejme iba niekedy. Keďže už som skoro mala v košíku huda rúž. Rúžov mám, ak sa mi nepokazia, dosť na celý život. No ale niečo som si predsalen chcela kúpiť. Napadlo ma, že by sa mi hodila nejaká maska, keďže ich tam majú strašne veľa a zaujímavých. Nakoniec ma zaujala najviac medová rose gold maska. A vzala som si ju domov.





Maska obsahuje ružovú vodu a med. Na tvári bola veľmi príjemná aj pekne voňala. Z čoho som však bola sklamaná bolo, že nebola vo farbe rose gold celá. V predu masky bol vytlačený vzor včeliho plástu v rose gold ale naozaj by som bola radšej, keby bola taká celá maska alebo tá tekutina, ktorou bola nasiaknutá. Maska voňala príjemne a dávala som si ju tri večery po sebe. Hlavne preto, lebo tej tekutiny tam bolo strašne veľa a bolo mi ľúto ju vyhodiť. Pleť som z nej mala krásne vyživenú a rozjasnenú. Presne takú, ako maska sľubovala. Efekt bol vidieť najviac ruhý deň používania a vydržal cca týždeň. Preto by som túto masko doporučila pred nejakou dôležitou udalosťou. Stojí 140 kč, čo nie je až tak veľa, keď treba vyzerať perfektne.






Túto druhú mi (po donútení) kúpil priateľ. Áno, bohužiaľ na mňa funguje marketing a chcela som vyskúšať "tú masku s tou striekačkou". Navyše bolo na nej napísané, že black shot, z čoho som očakávala čiernu farbu masky a zase raz som bola sklamaná. Nič nebolo čierne. Masku aktivujete tak, že použijete striekačku, ktorú prelejete do masky, trošku pretrepete a môžete nanášať. Znova tam bolo veľa tekutiny na viac použití. Pri prvom použití som ju dala nielen na tvár ale aj krk a ruky a pozerala som tutoriály. Cca 30 minút. Po použití bola síce moja pleť hyratovaná ale aj strašne ulepená. Nepáčil sa mi pocit z tejto masky ani na rukách ani na tvári. Trošku som sa teda opláchla a výsledky neboli až také super ako pri prvej maske. Navyše som trošku nešikovne použila striekačku a trošku tekutiny mi vyšlo mimo. To som nemohla dopustiť, lebo je celkom drahá. Stojí 240 kč/9€. Takže som ju potom rýchlo naberala a dávala si na ruky. Túto masku asi nemôžem s kľudným svedomím doporučiť, pretože som z nej nebola až taká nadšená. Ako keď si ju kúpite, tak nejaký efekt tam bude ale nebude to nič, čo by ste si pamätali a boli z toho ohúrené.

Máte nejaké obľúbená plátienkové masky?
Používate platienkové masky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára