štvrtok 26. apríla 2018

Využívam ich?

Mac pigment odtieň vanilla


Ahojte!
Pigmenty a single tiene sú pre mňa tak trošku nadbytočný tovar. Rada si totižto beriem celé palety. Iba málokedy sa stane, že nemám paletku, ktorá by nobsahovala tieň, ktorý by som chcela. Ale mala som svoju fázu, kedy som nakupovala všetko z MAC. Pri tejto fáze som tak trochu nakúpila aj blbosti.



Jednou z nich bol aj tento pigment. Ale začnem pozitívami. Pozitívom je jednoznačne menšia veľkosť. Som naozaj rada, že je takýto malý a aj napriek tomu ho bude skoro nemožné minúť. Má krásnu bielu farbu s rôznymi odleskami do zlatej,



Keď ho používam pri líčení, stačí ho strašne málo a máte pokrytú obrovskú časť oka. Na oku je moc pekný a dávam si ho ako rozjasnenie do vnútorného kútika. Takže problém nie je v produkte samotnom. Je skôr v tom, že sa musím nútiť ho použivať. Bežne mám rozjasňovač, ktorý používam aj na líca a srdiečko na perách. Prto nepotrebujem vyťahovať aj tento. Ale donútila som sa ho používať aspoň tak, že som si ho dala ku korektorom, aby som ho mala po ruke.



Keď ho použijem výdrž je vždy skvelá. Dokonca aj vo vnútornom kútiku, do ktorého sa špáram prstami. Mám ho už niekoľko rokov a pri občasnom používaní som neminula ani jednu desatinu. Takže mi toto balenie vydrží asi celý život. Moje odporúčanie teraz nechám skôr na vás. Ak používate sypké produkty, kľudne si ho kúpte. Ale ak ste ich doteraz nepoužili, teraz nemusíte kvôli nemu začínať.

Používate sypké očné tiene?

3 komentáre:

  1. Já sypké oční stíny nepoužívám, takže si tento výrobek nechám ujít, ale jinak odstín je to pěkný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám z neho doma trochu odsypané, lebo aj sesternica mala pocit, že je to veľké balenie. Používam ho celkom rada do kútika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ja si skoro nikdy nespomeniem, že ho mám :D

    OdpovedaťOdstrániť