štvrtok 19. apríla 2018

Aj Wayne sa môže mýliť

The ordinary serum foundation odtieň 1.1 N


Ahojte!
Niekedy, keď Wayne Goss niečo vychváli, musím si to hneď kúpiť. Ale väčšinou vychvaľuje drahšie značky, takže sa musím aj ovládať. Keď však začal vychvaľovať značku The Ordinary, ktorá stojí cca 7€ za make up, neodolala som. 


Objednala som si niekoľko make upov s vysokým krytím a jeden s nižším krytím ale zato so sérom. Výber odtieňov je obrovský ale je podľa mňa trošku matúci. Nevedela som, aký si mám vybrať a nakoniec som si vybrala celkom dobrý match. Vybrala som si pre istotu neutrálny podtón. Majú asi 30 odtieňov, takže si naozaj vyberie každá z nás. 


Make up je veľmi vodový a naozaj rýchlo steká. Odporúčam nanášať si ho kúsok po kúsku. Ja začínam od nosa a pokračujem smerom von z tváre. Naozaj ho musíte zaprácovať do tváre, pretože na ňom ostávajú stopy po štetci aj po hubke. 


Tým, že je strašne tekutý a je v ňom sérum, sa mi akosi nechce vpiť do pokožky a iba sedí na povrchu. To sa mi vôbec nepáči. A veľmi ťažko sa preto rozotiera dostratena. Preto ho nosím menej často. Bohužiaľ táto verzia make upu mi nesadla. Ale aspoň som zistila svoju zimnú farbu. 


Poznáte ordinary?
Donútia vás youtuberi niečo si kúpiť?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára