nedeľa 22. apríla 2018

Olejíčky pre krásne vlásky!

Kitoko oil treatment



Ahojte!
Olej na vlasy používam neuveriteľne dlho. Vyskúšala som ich už zopár a najradšej mám asi CHI. Tento na mne vyskúšala jedna kaderníčka, ktorú som navštívila a zobrala som si ho. Nemám žiadnu metódu na výber oleíčkov na vlasy. Skôr si ich vyberám podľa vône. Tento vonia úplne inak, ako všetko, čo som mohla ovoniať. Tak trochu mužsky ale sladko. Neviem to inak popísať. Každopádne, ak budete mat možnosť to ovoňať, skúste to.



Samozrejme, že konzistencia je olejová. Ale je to taký ľahší olejček, ktorý sa ľahko vpije do vlasov. Hlavne do mojich, keďže to fakt potrebujú. Nemám z neho pocit, že by mastil vlasy rýchlejšie, ako je bežné. Obsahuje argánovy olej, vitamíny A a E, antioxidanty bambucké maslo. Dokonca má neuveriteľný benefit teraz na leto, a to, že má UV filter. Takže vám bude chrániť vlásky aj proti slnku. Je vhodný pre všetky typy vlasov.



Tento olejíček by som odporučila asi každej babe. Ja mám momentálne veľmi zničené vlasy a pomáha mi. Ale bol dobrý, aj keď som mala vlasy úplne v poriadku. Navyše jeho krásna vôňa ostáva vo vlasoch naozaj dlho.

Aký je váš obľúbený olejček na vlasy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára