nedeľa 9. júla 2017

Whishlist na leto

(zdroj : Limecrime.com)
Ahojte!
Rozhodla som sa spraviť whishlist na celé leto. Pretože sa momentálne snažím minúť asi všetky produkty, ktoré mám. Ako každý rok som prišla na leto domov, dala k sebe všetku kozmetiku, ktorú mám a zistila som, že mám neuveriteľne veľa vecí. Napríklad mám otvorených niekoľko telových olejčekov a krémov na telo. V každom je tak na dve-tri použitia ale  ja si radšej otvorím nový a nechám ten straý stáť, aby som ho neminula. Takže teraz dopoužívavam všetky tieto zbytky. Takisto je to s make upom. Mám otvorených niekoľko fľaštičiek. Rúže ani nehovorím. Vždy, keď chcem nejeaký nový, pozriem sa v svojej zbierke a prejde ma chuť nakupovať. Čo ma však veľmi chytilo je starostlivosť o pleť/vlasy/ telo. Dlho som si fičala na domácich produktoch, na čom nie je nič zlé ale momentálne mám chuť skúšať iné veci.

(zdroj : Limecrime.com)
Čo ma najviac teší je, že už je po sestrinej svadbe. Pretože na jej svadbu som chcela mať vlasy svojej farby. Takže som si ich skoro dva roky nechala rásť vlasy v svojej prirodzenej farbe. Na jednej strane to bolo skvelé, pretože som nemusela riešiť žiadne dofarbovačky, masky, ošetrenia, vitamíny. Ale na strane druhej ma to neuveriteľne nudilo. Teraz už som začala experimentovať a zatiaľ ma drží ružová. V budúcnosti ju skombinujem s šedou.

(zdroj: Morphe.com)
Čo však už dlhšie zvažujem je nová paletka očných tieňov. Táto od Jacklyn Hill je naozaj krásna. Presne takúto som potrebovala. Chcela som totižto kupovať paletku, ktorá bude mať svetlé odtiene, ktorá bude mať ružové a chcela som aj matné tmavé dooranžova a do zelena. A všetko je v nej. Momentálne je vypredaná a neviem, ako dlho bude trvať, kým ju znova spravia a či sa k nej vôbec dostanem ale ak by bola možnosť, istotne by som si ju kúpila.

(zdroj: Jane bond)
Čo by som chcela doplniť sú tieto šaty od Jane Bond na promócie. Potom by som chcela aj ďalšie šaty na leto ale zatiaľ mi budú stačiť tieto. Celkovo by som rada doplnila svoj šatník. Začal sa mi meniť vkus čo sa týka oblečenia. A v skrini mám veľmi veľa vecí, ktoré už nikdy nosiť nebudem. Mala by som to pretriediť a vyhodiť/darovať to, čo už nosiť nebudem. Čo sa však nemení, že mám rada slovenské/české výrobky. Alebo ekologické výrobky. Už teraz sa stáva, že mám na sebe kažý deň aspoň jednu vec, ktorá je zo slow fashion obchodu. Čo ma neuveriteľne teší, pretože konečne začínam vidieť, že aj takáto cesta, aj keď je možno dlhšia, je možná. 



Ďalej si istotne budem potrebovať kúpiť nejaké tlové mlieka, lebo tie čo mám miniem. Ale zatiaľ nemám nič vybrané. Budem potrebovať nejakú starostlivosť o vlasy ale rovnako ešte nič nemám vybrané. Som na love za nejakým pekným leskom na pery svetlým ale vždy, keď sa pre nejaký rozhodnem, z nejakého dôvodu sa mi prestane páčiť. Ak by som ešte niečo chcela/ kúpila istotne to sem pripíšem ale vidím to tak, že toto sú moje priania na leto. Aký máte whishlist na leto vy?




1 komentár:

  1. Držím palce, aby se ti wishlist splnil. Ta paletka vypadá moc hezky. Taky mám spoustu zásob a když je omrknu, říkám si, že zatím nic nepotřebuji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť