streda 26. júla 2017

Nie je to ľahké

Too faced Better than sex mascara 



Ahojte!
Nájsť špirálu je jedna z najťažších úloh. Povedala by som, že ťažšia ako nájsť ten správny make up. Teda aspoň pre mňa. Mám síce dlhé ale rovné mihalnice. Niekedy mi tie mrchy rastú dokonca smerom dole. Preto od špirály chcem, aby mi zahustila a natočila mihalnice. Pretože povedzme si to otvorene, nie vždy sa mi chce používať kliestiky. Navyše sa snažím používať netestovanú kozmetiku, čím sa možnosti v bežnej drogérke/parfumérií znižujú.


Too faced je jedna z asi troch značiek v Sephore, ktoré netestujú. Tát špirála vo veľkom balení stojí cca 700 kč, čo je asi 28€. Preto som si kúpila malé balenie, ktoré nie je o nič lacnejšie 300kč /12€. Ale človek si tak myslí, že ušetril.


Tvar kefky sa mi veľmi páči. Dobre sa s ním manipuluje. To, že je rúčka kratšia je ale cítiť. Pri väčšej veľkosti by malo byť všetko v poriadku. Špirála neskutočne drží natočenie rias. V tomto smere som s ňou neskutočne spokojná. Navyše dodáva super objem. Vždy ju používam úplne s radosťou, keď vidím, ako mi "narástli" mihalnice. Farba sa nedrolí a vydrží celodenné používanie. Jediné, čo mi trošku vadí je, že mi začala cuckovatieť. Jednoducho už to nie je čisto farba na mihalniciach ale sem tam je tam malý cucok, čo treba odstrániť. Mimo toho som so špirálou neuveriteľne spokojná. Normálne by som za špirálu nedala toľké peniaze ale uvažujem, keď budú nejaké zľavy, že si jednu vo väčšej veľkosti kúpim.

Aká je vaša obľúbená špirála?


2 komentáre:

  1. Já používám řasenku od Maybelline Lash sensational a jsem s ní taky velmi spokojená. U této řasenky se mi docela líbí tvar kartáčku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ maybelline testuje. Áno, aj mne vyhovuje ten tvar.

      Odstrániť