streda 19. júla 2017

Strašne smrdí

Elancyl olej na strije


Ahojte!
V poslednej dobe sa mi začali tvoriť strije. Z nejakého neznámeho dôvodu, pretože svoju váhu si držím +- 1 kilo rovnakú. Preto som začala hľadať niečo na natieranie. Čistou náhodou som išla v lekárni okolo tohto oleja, bol v zľave a hneď som ho brala.


Olejček by mal byť prírodného pôvodu. Bol to obyčajný olejček. Nič špeciálne. Natieral sa trošku horšie a až tak sa neviakal do pokožky. Natierala som ho vždy po sprche na stehná zadok a boky. Nepomohol mi ani trošku. Mám iný olejček, na ktorom vidieť, že po nanesení je pokožka oveľa lepšia.


 Čo mi trošku vadilo, bol jeho smrad. Nevoňal mi ani trochu. Ale po nejakom čase, keď sa mu skončila doba použiteľnosti mi začali divne smrdieť nohavice. Ako keby som ich mala v skrini s naftalínom. Čo som nemala. Najskôr som nevedela, že to je z tohoto oleja. Ale ako náhle som ho vynechala. Moje oblečenie prestalo smrdieť.

Tento olejček by som si už druhýkrát nekúpila. Kúpila som si ho v zľave za 12,5€ ale plná cena je 25€. Za čo môžete mať iné produkty alebo čisté olejčeky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára