nedeľa 23. júla 2017

New in

Čo mám nové?

Za posledného pol roka sa toho veľa zmenilo. Čo sa týka môjho života prešla som si pár prácami, napísala druhú bakalárku, spravila štátnice a mala promócie.



 Stihla som spoznať fakt úžansých ľudí. Som moc rada za celý tento čas. Síce som mala strašne veľa povinností, cestovania a málo spánku, ale stále si myslím, že to bol jeden z najlepších polrokov v mojom živote. Myslím, že každý sa počas života mení, a to, čo sme kedysi považovali za úplne skvelé, dnes už až tak nemusíme. Mne sa takto pomaly začína meniť štýl líčenia.  Kým kedysi som vždy chcela mať na sebe čo najviac farieb, viac ako paleta, dnes začínam rozmýšľať nad skôr hnedými, ružovými alebo telovými odtieňmi. Aj v oblečení sa toho veľa zmenilo. Už hľadám skôr funkčné ako zaujímavé kúsky. Hlavne nech sa k sebe hodia. Začínam aj maličkým vrstvením, čo je pre mňa mission impossible.

Čo som si teraz stanovila a môžem povedať, že spĺňam bol nákup nových šiat na leto. Posledné 3 roky som si nič nekúpila, čo sa týka oblečenia na leto. Tie veci, ktoré som mala sa už celkom zničili a vynosili. Kúpila som si dvoje šaty, ktoré sú na bežné nosenie. Obe sú krásne a vhodné aj k lodičkám aj k teniskám. Tie modré sú z Lull, čo je slovenská značka. Milujem ich oblečnie a mám od nich viacero kúskov. Myslím, že sa oplatí ich pozrieť. Druhé sú zo značky Jane Bond. Mali by si tie šaty šiť sami, ak som to dobre pochopila. Sú vzdušnejšie a skvelé na letné večery s bundičkou.


Kúpila som si aj tieto krásne červené šaty. Na tele vyzerajú naozaj skvele. Pekne zvýrazňujú ženskú postavu.


Tieto šaty majú jednu veľkosť, čo znamená, že by ich mali obliecť všetky ženy. ale reálne si myslím, že sú tak od Ska po Lko. Mne sa moc páči aj farba, aj to ako sedia na tele. Na fotke sú pokrkvané ale to len preto, že sú pred praním, takže sa mi ich nechcelo kvôli fotke žehliť. 


Veľmi zlaté šaty značky lull. Lull musíte milovať. Je to SLOVENSKÁ značka. Už to je skvelé. Ale ďalej vyrábajú mäkučké vecičky, pekne vyzerajúce vecičky, vecičky, v ktorých sa človek skvele cíti. Myslím, že z každej kolekcie mám minimálne jednu vec. A nemienim prestať. 


Momentálne milujem svoj nový ruksačik od značky Dr.Martens. Vždy som od nich chcela ružové topánky martensky ale zatiaľ mám takýto krásny a zaujímavý ruksak.


Kúpila som si nové Vansky. Neviem, či to nebola unáhlená kúpa, pretože bielu veľmi nenosím. Stále rozmýšľam, čo s nimi. Uvidíme, či si ich nechám.




Make up som až tak nenakupovala. Stále sa maľujem a toho make upu neubúda. Preto sa snažím nekupovať nič navyše. Ale raz za čas ma to chytí. Naposledy som musela mať túto krásnu paletku od Zoevy. Milujem skoro všetky farby, koré obsahuje. Ďalej som nakúpila nejaké make upy na svadby, ktoré som líčila. Trblietky sú taká malá povinnosť ale inak som si nič nekúpila a myslím, že v najbližšej dobe ani nekúpim.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára