nedeľa 24. apríla 2016

Uhorková sezóna je tu..

Manufaktura uhorková micerálna voda s jojovobým olejom



Ahojte!
V Manufaktúre je momentálne limitka s uhorkovým výťažkom. Keď som išla okolo, mala som viac času, takže som si ju prezrela. Micerálka ma zaujala ale potom som sa trošku uvedomila, keď som čítala, že obsahuje mandľový olej. Odišla som ale pri ceste naspäť som ju predsa len zobrala. 



Balenie micerálnej vody sa mi veľmi páči. Biela fľaška s objemom 215ml, na tom jemná zelená, pásikavá nálepka. Okolo hrdla je milá šedá mašlička. K nej mám ambivalentný postoj. Páči sa mi výzorovo ale je mi totálne nanič, takže neviem, či ju na balení potrebujete. 




Voda vonia absolútne krásne, čerstvo ale aj trošku umelo. Mne to nevadí pri vode ale musím vás nato upozorniť. Čo sa mi však páči viac, že ide o výrobok, ktorý je vyrobený v ČR. Mám rada, keď je dobrá značka, ktorá je slovenská/česká. Samotná voda odličuje celkom fajn. Myslím, že aj lepšie ako biodermácka micerálka. Olej pomáha odličovať aj špirálu, ktorá sa mi s Biodermou odličovala oveľa horšie. Na tvári nezanechá mastný pocit a netreba ju oplachovať. Ja mám nutkanie sa opláchnuť po všetkom, takže ju aj tak oplachujem. Bála som sa, že mi olej nesadne ale nemám s tým žiaden problém. 



Pleťový krém a maska v jednom som dostala ako vzorku. Krém je super, vyživí pokožku  nezanecháva ju mastnú. Konzistencia je na leto tak akurát. Povedala by som, že až krémovo-gélová. Začala som nad ním rozmýšľať, ale cez čo som sa nemohla preniesť je, že tú vôňu budete cítiť celý deň. To mi fakt vadilo. Nechcem cítiť sladkú vôňu pod nosom keď nemusím. 

Myslím, že Manufaktúre sa podarila skvelá limitka a vrelo odporúčam ku kúpe. Ja, ak bude možnosť, si isto kúpim do zásoby ďalšiu micerálku. 

Skúsili ste už túto limitku?

3 komentáre:

  1. Já jsem od Manufaktury ještě nic nezkoušela, ale velmi mě zaujala ta micelárka. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem neodolala a po xletech koupila nějakou tu kosmetiku z dílny Manufactury :) Šla jsem původně pro krém na ruce Okurka,ale přijde mi , že voní nějak sladce na okurku, takže jsem nakonec také odešla s mickou, ta mi okurky připomínala nejvíc. Vůně je krásná i když umělá :) Ale nebyla drahá a tak jsem prostě kvůli vůni neodolala, s očním makeupem si neporadí ,ale jinak ok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne si poradila aj s očným make upom, aspoň máme ďalšiu skúsenosť. :) Krém na ruky mám marhoľový a na leto topka :)

      Odstrániť