utorok 26. apríla 2016

Nesympatická

Mary Kay magnetická paleta s tieňmi a lícenkou




Ahojte!
Značka Mary Kay mi je nesympatická už strašne dlho. Možno je to spôsobom predaja, kde 5 vašich  známych vás "nenútene" informuje, že značka je pomaly zázrak a ak to vyskúšate, zmení sa vám život. Moja sestra dokonca skúsila začať. Od nej mám túto paletu. Vyskúšali sme aj set saténové ruky a to je jediná vec, ktorú môžem odporučiť, že stojí zato. 


Späť k paletke, ktorá má vypuklý tvar. Je zbytočne veľká a to oddelenie na miniaplikátory by som vyhodila. Síce som ich párkrát použila ale zaobišla by som sa aj bez nich. V hornej časti je diera, do ktorej sa ešte zmestí lesk na pery, ja žiaden nemám, takže je tam naozaj iba diera.


Paleta aj tiene sú magnetické, čo namená, že si každý môže naplniť paletku ako chce. Tiene sa dajú vyberať pomocou špachtličky, ktorá je na boku. Ja už som ju dostala s týmito tieňmi. Neviem ich názvy alebo čísla. Ale je tu najsvetlejší, ktorý sa dá použiť aj ako rozjasňovač. Potom jeden zlatý a hnedý. K tomu je lícenka, ktorá sa podobá na Nars orgazm. Všetky tiene majú veľmi zaujímavú textúru. Povedala by som, že maslovú, ale keď tieň naberiete na štetec, rozsype sa. Navyše sa vôbec nedajú naniesť rovnomerne. Sú v nich obrovské časti, ako keby sa zle vyzrážali. Skúsila som ich asi 5 krát a nikdy sa mi výsledný efekt nepáčil. Bez báze nevydržia skoro nič, takže ak si ich chcete kúpiť, investuje do kvalitnej báze. 


Jediné, čo za ti stojí je lícenka. Tiež sú v nej veľké častice ale to už sa dá zniesť. Dobre sa nanáša a rozotiera dostratena. Vydrží mi na tvári aj polku pracovného dňa, čo je v porovnaní s tieňmi celkom dosť. Som celkom prekvapená, že na fotke vyzerajú tiene dosť dobre. Asi to bude tým, že som každý prešla viackrát so zvýšeným tlakom, ktorý neaplikujem na svoje oči. 
Tiene od Mary Kay by som asi nekúpila. Možno ešte na vyskúšanie nejaký matný ale keďže je toľko iných možností ani nemám chuť. Ak by som kupovala dekoratívku, skúsila by som lícenku, ktorá ma oslovila o niečo viac.

PS :značka testuje na zvieratách.

Aký je váš názor na Mary Kay?
Máte nejakú dekoratívnu kozmetiku od tejto značky?

8 komentárov:

  1. Presne si to vystihla, aj mne je táto značka nesympatická aj vďaka tomu nútenému predaju, že nič lepšie ako mary kay neexistuje, pritom som skúšala aj dekoratívku aj pleťovú kozmetiku a vôbec ma neohúrila, je veľa iných kvalitnejších značiek aj lacnejších ... ale samozrejme chápem, že každému vyhovuje niečo iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, mám viacero skúseností s tým, že mi niekto prezentoval dekoratívku ako najlepšiu, pritom s mojimi skúsenosťami si myslím, že už to viem posúdiť.

      Odstrániť
  2. tiez nemam rada MK ale momentalne mam doma makeup timewaise na mastnu plet a tej je celkom ok...ale tie ceny co maju su tiez otrasne vzhladom na kvalitu. nehovoriac o predaji cez "poradkyne"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi sa tam dajú nájsť veci, ktoré by stáli za kúpenie. JA som napísala, že za mňa jednoznačne set saténové ruky ale ako hovoríš cezny vs. kvalita sú v nepomere.

      Odstrániť
  3. Ja som mala od MK len púder. Ten bol síce celkom schopný, ale za tie prachy si viem kúpiť asi 4-5 iných, ktoré budú na tom kvalitou rovnako (napr. Rimmel)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže fakt niesom jediná, ktorá si myslí, že ti eveci sú predražené :D

      Odstrániť
  4. konečne niekto s kým ohľadom MK súhlasím...nezaujímavé, všedné, veľa peňazí za málo muziky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak niekedy, sa stane, že si ľudia možno myslia, že to zato stojí. Ja nie.

      Odstrániť