nedeľa 17. apríla 2016

Prekvapivá zmena

Revlon Colorstay korektor odieň 02 Light



Ahojte!
Keď prišiel Revlon na Slovensko, bola som  zvedavá, čo sa k nám dostane. Chcela som vyskúšať všetko ale nakoniec som prišla ku stojanu a vybrala si dva korektory. Oba sú rovnaká verzia len iný odtieň. Ten tmavší som ešte nepoužila, pretože niesom taká tmavá.



Balenie je klasické - priesvitný valček s aplikátorom. Môžem povedať, že sa mi páči. Je veľmi pevný a pri prenášaní sa s ním nič nestalo. Takže ho kľudne môžete nosiť so sebou bez strachu, že sa vyleje. Obsahuje 6,2 ml.



Korektor je tekutý, ľahký a výborne pigmentovaný. Odtieň je o čosi svetlejší ako môj make up, čo sa mi páči, pretože som ho plánovala dávať pod oči. Pomocou aplikátora nie je problém ho naniesť na hociktoré miesto na tvári. Ja som ho zo začiatku dávala pod oči ale bohužiaľ sa mi dával do vrások, čo sa mi vôbec nepáčilo. Keď už som to s ním chcela vzdať dala som ho na vyrážky a bola som veľmi prekvapená, ako pekne kryje. Nie je ho potreba veľa, takže vám aj vydrží. Treba ho prekryť púdrom, aby nikam neušiel ale potom vám vydrží naozaj celý deň.



S korektorom som veľmi spokojná. Isto by som si ho kúpila znovu, keby nezačnem používať veci netestované na zvieratách. Bohužiaľ značka Revlon testuje a preto už od nej nebudem nakupovať. Stále som na love kvalitného drogérkového make upu, ktorý netestuje. Ak poznáte nejaké značky, ktoré vám vyhovujú a viete, že sú netestované, prosím informujte ma.

Vyskúšali ste už značku Revlon?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára