štvrtok 7. apríla 2016

Mám to rada drsne!

Soaphoria Mätový píling



Ahojte!
Pílingy sú moja vec, používam ich skoro stále. Mám jeden na tvár, na ruky, na telo a na pery, nohy...V podstate na všetky časti tela mám píling. Teraz na leto si budem isto častejšie pílingovať nohy ako bežne, takže som na love perfektného pílingu,


Čo je na tomto pílingu najlepšie? Neviem si vybrať, je vyrábaný ručne, je vyrábaný na Slovensku a nie je testovaný na zvieratách. Navyše sa mi veľmi páči jeho obal. Vyzerá ako zaváraninová fľaša a je to veľmi milé. Navyše, sa dá veľmi dobre recyklovať tým, že ju vrátite. Oni vám poskytnú zľavu na ďalší nákup a použijú nádobu znova.



Samotný produkt má zaujímavú zelenú farbu. Oddeľuje sa od seba, čo by sa dalo čakať a keď ho idete použiť, musíte ho premiešať. Ja to robím prstom ale ak sa vám o zdá nehygienické, môžete štetcom/lyžicou/nožom...Keď sa premieša má skvelú konzistenciu. Je v ňom dostatočné množstvo zrniečok ale aj oleja. Pokožka je po ňom čistá a vyživená. Jediná vec, na ktorú sa môžem sťažovať je, že zrniečka soli sa strašne rýchlo rozpúšťajú a musíte makať, aby ste nemíňali príliš veľa. Čo sa mi nedarí a ubúda naozaj rýchlo,. Každopádne som s pílingom spokojná a môžem ho v kľude odporučiť.

Používate značku Soaphoria?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára