nedeľa 27. marca 2016

Všetko a nič : Marec


Ahojte!
Marec ubehol naozaj rýchlo! Ale to je v poriadku, to sa momentálne deje v mojom živote, že mi všetko ubieha strašne rýchlo. Keď sa pozerám na fotky, tak som fotila najviac kvety. Asi by to do mňa veľa ľudí nepovedalo ale milujem kvety. 


Líčila a fotila som moju kamarátku Mirku. 


Jedla som Raw koláčik a musím povedať, že som si veľmi pochutnala!



Na mdž prišiel kamarát s mega čokoládovou tortou, pri ktorej by sa rovno mal podávať inzulín. Bolo na nej úplne všetko : Kitkat, kinderko, kinderbueno...


Ale snažila som sa jesť aj zdravo. To naboku je cibuľa, mám ju veľmi rada čerstvú, keď viem, že si stíham umyť zuby a v zásobe mám viacero žuvačiek. 


Konečne som mala čas trošku sa starať o seba a svoje pery. 


Konečne začali kvitnúť kvety.



Niekedy mám doma čas nato, nachystať si pekne vyzerajúce jedlo. V Brne je to väčšinou nahádzane do misky a behom 5 minút zjedené. 


Dopriala som si plátnovú masku a musím povedať, že po všetkých práškových maskách je toto skvelá novinka a mám chuť skúšať ďalšie a ďalšie.


Moja pleť sa mi celkom upravila a konečne, keď a líčim, môžem vynechať make up! Pretože ho netreba. Na tejto fotke mám korektor iba na brade! Navyše JA, čo som nikdy nerobila žiadné účesy(dokonca aj žehlenie mi robí sestra), som sa začala snažiť niečo si spraviť s vlasmi. Nie je to dokonalé ale budem v tom pokračovať a zlepšovať sa.


Prvýkrát v živote som jedla Papaju a vôbec mi nechutila....Asi ju budem musieť vyskúšať na mieste, kde rastie. 


Ďalšia plátnová maska, ktorú som vyskúšala. Je obrovská a vrchná pera tejto masky zakryla obe moje pery. Recenzie na masky budú už čoskoro.



Na týchto dvoch fotkách môžete vidieť dôvod, prečo milujem výrazné rúže. Milujem aj výrazné okuliare a chcem, aby bolo vidieť môj make up. Preto si dám radšej výrazný rúž. Toto bolo moje líčenie na Batman vs. Superman. 


Keď už sme pri tom kine, milujem Nachos. A  nezjesť ich skúr, ako skončia reklamy je nadľudský výkon ale s priateľom sme sa rozhodli na chvíľku pred ďalším spartanom jesť zdravšie, takže som si do kina doniesla čučoriedky!

Aký bol váš mesiac?
Aké je vaše kinové jedlo?

4 komentáre:

  1. Mesiac bol extrémne krátky! Uvidíme, čo prinesie apríl :)
    My do kina veľmi jedlo nenosíme, lebo môjho drahého znervózňuje šušťanie sáčkov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo to zase ja neviem, či by som zniesla kino úplne bez jedla. Ja som kinový jedlík. Ale brutálny. Najradšej by som niečo jedla celý film. Čo je divné, lebo doma pri filme toho mať toľko nemusím. Niekedy nemám nič.

      Odstrániť
  2. raw kolacik vyzeral uzasne a kvetinky nadhera konecne prichadza jar
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, je to cítiť vo vzduchu, milujem tu zmenu vo vzduchu s každým novým obdobím :) a ten Raw koláčik by som mohla aj každý deň!

      Odstrániť