utorok 22. marca 2016

Impulzívne nákupy!

Max Factor Wild Mega Volume špirála






Ahojte!
Dôvodom kúpy tejto špirály bola cena. V Dauglese mali špeciálny výpredaj -70% na Max factor. Zobrala som jeden korektor a špirálu, pretože stála iba 81 kč! Navyše na mojom whish liste špirála už dávno bola. Takže som vlastne zabila dve muchy jednou ranou!
Jediný problém bol, že všetky špirály boli už otvorené. Všimla som si to už na predajni, tak som zobrala jednu zo stredu, ale doma som zistila, že bola otvorená aj tá. Tým pádom špirála celkom smrdí, ako stará kozmetika. Nie je vyschnutá, takže sa ešte dá používať. Ale každopádne som veľmi sklamaná. 


Balenie je veľké, zelené. Myslím si, že je to úplná klasika a nemám s ním problém. Kefka je v strede zúžená. Oba konce sú hrubšie a bez problémov sa dostanete ku korienkom rias. Musíte sa s ňou naučiť pracovať a keď to zvládnete, budete mať celkom pekné riasy. Ale strašne sa drolí. Aj keď to bude asi tým, že už bola otvorená. Navyše vôbec nie je vodeodolná. Dávajte si teda pozor, lebo aj najmenšia kvapka vám rozmaže make up. Špirály nikdy neboli vysoko v zozname vecí, ktoré rada nakupujem. Ale teraz, keď sa ide moja sestra vydávať, hľadám nejakú skvelú, ktorá predĺži, zahustí a bude vodeodolná. A to je celkom výzva. Ak máte nejaké tipy, sem s nimi!



Líčenie na týchto fotkách nevyzerá najlepšie ale môžete vidieť, že špirála nespravila skoro žiadnu zmenu. Naozaj ide iba o to ako ju používate. Raz sa mi podarili krásne riasy, raz som bola zhrozená. 

Aká je vaša obľúbená špirála?
Čo požadujete od špirály?

1 komentár:

  1. Nechápu, že to firmy lépe nebalí tak, aby se to nedalo tak lehce otevřít. Já bych dala tester a za to naskládala řasenky v nějakém zalepeném obalu. Jít do drogerky a najít neotevřenou věc dá docela zabrat. Moje nejoblíbenější řasenka, která se stala mou stálicí je Lash sensational od Maybelline. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť