utorok 15. marca 2016

Potreba striedať

Dr. Hauschka krém na tvár Ruža Light


Ahojte!
Odkedy som začala používať Dr. Haushka sadu na tvár, sa moja pleť výrazne zlepšila a aj zhoršila. Najskôr som si myslela, že som našla pre seba tú top značku ale to som produkty používala doma. Keď som prišla do Brna, pleť sa zase zhoršila. Kúpila som si teda druhý čistiací krém, tonikum a nový krém na obmenu. Chcela som niečo hutnejšie ale krém Ruža obsahoval bambucké maslo a z vzorku som mala zlú pleť do dvoch dní. Takže som sa rozhodla pre odľahčenú verziu bez bambuckého masla. 


Musím hneď na začiatok povedať, že na zimu krém na mňa nieje vôbec dostatočný. Miniem ho obrovské množstvo, niekedy si musím dávať druhú vrstvu v oblasti líc. Vsiakava sa veľmi rýchlo a nemá problém pod make upom. Čo sa mi páči, je jeho konzistencia - tekutá, veľmi jemná, dobre sa rozotiera. Myslím, že na leto alebo pre niekoho s normálnou až mierne mastiacou pokožkou veľmi vhodná. 


Moja pokožka je po kréme vyživená ale nemá taký ten lesk alebo žiaru. Neviem, ako by som to popísala ale asi každá vieme, ako vyzerá krásna zdravá pleť. Navyše ako som písala v minulom článku, zdá sa mi, že čistiaci krém mi prestal čistiť pleť. Mám ju celkom zanesenú a mám veľa škaredých čiernych bodiek. Jednoznačne si myslím, že značku potrebujem na čas vysadiť a zmeniť. Zatiaľ nemám žiadneho zástupcu, ktorého by som chcela vyskúšať. Moje požiadavky sú, aby bol tekutej/gélovej konzistencie, ľahký ale výživný, prírodné zloženie. Navyše si musím nájsť nejaký čistič na pleť, asi aj čistiací gél a aj píling. Ak budete mať hocijaké nápady, prosím napíšte mi komentár. Osobne rozmýšľam nad značkou 100% Pure, keďže mi sadli ich šampóny ale je celkom drahá, tak mám strach, aby som si nekúpila niečo, čo mi nesadne. 

Používate radšej prírodný alebo bežný krém?

3 komentáre:

  1. ja radsej pouzivam prirodne kremy a momentalne alverde mi dost vyhovuje alebo ciste 100 % oleje, bambucke maslo je pre mna nepriatel vzdy sa mi spravia vyrazky proste mi upchava pory :(
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vidím, že niesom jediná, ktorá sa stráni bambuckého masla v ingredienciach :)

      Odstrániť
  2. Já teda naštěstí nijak velké problémy s pletí nemám a tak asi ani neporadím. Taky mám raději přírodní krémy.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť