utorok 8. septembra 2015

Keď ja už som asi rozmaznaná..

Rimmel Kate odtieň 42





Ahojte!
...som povedala priateľovi, keď sa ma pýtal, prečo chcem stále značkové rúže. Lenže potom prišla do obchodov nová KATE. TÁ Kate, ktorá je skvelá v toľkých farbách ale nie v nude. Zrazu prišli aj NUDE odtiene! To nemohla byť náhoda. Hneď po predstavení som ju vyzerala v našej považskobystrickej DM-ke. 


Obal sa mi páči veľmi. Musím uznať, že nielen čierna sedí ako obal pre rúže. Ku nude odtieňom, nude obal-paráda! Dobre sa drží, otvára a celkovo mi príde pevný a kvalitne spracovaný.


V tube sa nachádzajú 4g produktu, čo je celkom dosť, navyše vydrží 30 mesiacov, čo je tiež fajn. Rúž sa nanáša veľmi dobre. Je celkom mastný, takže až tak nevysušuje. Lenže po čase mi mastný film začína vadiť. Navyše, keď si potrebujem rúž pretrieť mastnota sa nabaľuje. Výdrž nie je vôbec dobrá. Vydrží maximálne hodinu a to nemôžem jesť ani piť. Po jedení alebo pití treba rúž upraviť alebo naniesť nanovo. 


Farba je krásna nude. Na ruke mi príde ako nafialovelá ale na perách je ružovučká. Bohužiaľ mi zvýrazňuje nedokonalosti na perách a veľmi nerada ju kvôli tomu používam. Myslím, že Kate nieje môj najhorší rúž ale asi som fakt rozmaznaná. Takúto výdrž ani zvýrazňovanie som od TEJ Kate nečakala. V konečnom dôsledku som teda sklamaná.

Máte svoju Kate?
Čo si o nej myslíte?

5 komentárov:

  1. Nemám a asi ani nepořídím, taky už jsem docela rozmazlená... :) Takže díky za varování. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aké máš rada ty? Daj mi nejkaý tip :) Nie je zač :)

      Odstrániť
  2. NICE!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem rada, ze jsi me varovala, ja zas cetla chvalu... Ale mam taky vysoke naroky, takze tuto ozelim.

    OdpovedaťOdstrániť