nedeľa 20. septembra 2015

Najpigmentovanejšie

Melt cosmetics rúž odtieň - Shady Lady, Stupid Love, Belladonna 2


Ahojte!
Keď sme už pri tých restoch, pokračujem týmito MELT rúžmi. Mám ich tiež z USA. Nosím ich teda už pekne dlho. Značku Melt vytvorili dve kamarátky Dana a Lora. Obe sú veľká inšpirácia v make upe, pretože každá je iná a ma svoj štýl. Ale oba štýly sa mi veľmi páčia. 


Keďže som o rúžoch veľa počula, musela som si ich samozrejme kúpiť. Vyberala som si vtedy z menšieho výberu, keďže farby postupne pridávajú. Samozrejmosťou bol červený rúž, ružový na párty a fialový som zobrala zo zvedavosti. 





Belladonna 2 - Jedná sa o červeno/rúžový rúž s modrým podtónom. Musíte ho navrstviť, aby vyzeral červeno. Keď dáte prvú vrstvu, vyzerá to ako zaujímavá rúžovka. Čím viac vrstiev, tým je červenší. Nosím ho skoro stále, keď chcem červené pery. 

Stupid love - Čo môžem povedať o tejto farbe? Je to jednoznačne najviac párty rúž, aký si môžete dať. Bohužiaľ ani foťák nedokázal zachytiť jeho farbu. Jedná sa o najrúžovejšiu zvýrazňovačku, akú ste kedy videli. Googlite na melt stránkach, tam sa im podarilo odfotiť ju vierohodne. 

Shady Lady - Jedná sa o fialový rúž s veľmi silným podtónom do ružova. Takže keď ho nosíte vôbec nevyzeráte mŕtvo. Práve naopak jedna sa o veľmi nositeľný fialový rúž. 

Všetky vlastnosti majú podľa mňa rovnaké tak ich zhrniem. Stoja 19 dolárov každý. Za túto cenu by som si asi priala krajší obal. Tento mi príde moc obyčajný. Ale zase jednoducho čierny, nikoho neurazí. Rúže sú neuveriteľne pigmentované! Produkt podľa mňa obsahuje na 90% čistý pigment a potom nejaké látky, ktoré ho držia pokope. Je veľmi suchý, takže sa ťažšie nanáša. Ja osobne používam na nanášanie štetec.


Rúže sú celé matné a veľmi dobre sa medzi sebou miešajú. Na obrázku môžete vidieť farbu, ktorá vznikne zmiešaním všetkých troch rúžov. Keďže ide o matné rúže treba si pred nanesením vyživiť pery, pretože vysušujú. Všetky rúže voňajú nejakou neidentifikovateľnou vôňou. Je to sladké, vanilkové a strašne mi to pripomína niečo z detstva. Vôbec mi to nevadí. Rúže s vami vydržia všetko! Môžete s nimi jesť aj piť. Vždy, keď viem, že idem písať recenziu na produkt, snažím sa ho nosiť častejšie. Naposledy so mnou prežil jedenie, popíjanie a následne znovu jedenie. V budúcnosti si ešte plánujem nakúpiť nejaké rúže od melt, kvôli ich výdrži a pigmentovanisti. Na fotke sú po roku nosenia, a nevidieť, že by som ich vôbec používala. Až na červený, ktorý mi počas fotenia spadol :/ 

Počuli ste o značke Melt?
Láka vás vyskúšať ju?
Máte od nich niečo doma?

1 komentár:

  1. Tyhle rtěnky vidím poprvé, ale pigmentaci mají skvělou. Líbí se mi všechny tvé odstíny a výdrž mají dokonalou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť