štvrtok 24. septembra 2015

Všetko najlepšie

Make up forever set Smoky Extravagant špirála a Rouge Artist N9






Ahojte!
Darčeky dostávam rada, hlavne tie kozmetické! Preto som bola rada, že v USA naozaj oslavujem narodeniny. Všetci vám tam želajú všetko najlepšie. Dokonca aj SBS-kár mi zablahoželal, že už konečne môžem ísť do klubov. Samozrejme som sa najviac tešila na nakupovanie. V Sephore som si mohla na svoje narodeniny vybrať nejaké krémy alebo set špirála a rúž. Keďže mám samozrejme málo rúžov, vybrala som si set.




Špirála SMOKEY EXTRAVAGANT sľubuje dramatické mihalnice. Sama som si od nej sľubovala veľa. Pozrite sa na ten obrí kartáčik! Ale potom som ju vyskúšala. A bola som celkom sklamaná. Riasy síce predĺži ale na úkor všetkého. Odstupy medzi jednotlivými špirálkami sú príliš veľké, to znamená, že budete mať zlepené riasy. Ja som skončila s piatimi obrovskými riasami, ktoré boli tvarované do rohu! Pre mňa nie veľmi dobrá špirála. Ale musím povedať, že ak potrebujete iba predĺžiť a riasy máte husté dosť, tak neopadáva a dobre drží.





Tento rúž sa mi veľmi páči. Páči sa mi jeho konzistencia, finish aj farba. Konzistencia je ľahká, povedala by som, že až gélová. Na perách je veľmi príjemná. Finish je lesklý ale nie ako keby ste použili lesk a nemá v sebe ani shimmer. Skôr niečo ako vodou omočené pery. No a Farba je pre mňa ako robená. Hodí a mi ku všetkému! Dokonca aj veľkosť je ideálna. Mohli by vyrábať rúže presne takejto veľkosti. Mohli by byť lacnejšie a mali by sme šancu ich minúť! Bohužiaľ sa mi ho podarilo vyprať :( Takže vyzerá asi takto škaredo. Napriek tomu ho používam. Po jedle ho treba znova aplikovať. Bez jedenia vydrží tak 2 až 3 hodiny a potom sa vytráca pekne rovnomerne. Možno si ho v budúcnosti kúpim celý.

Myslím, že všetky by sme prijali, keby dostávame na narodeniny od kozmetických značiek takéto miniatúrky. Alebo ako to mojú v Sephore USA za každých 100 dolárov dostanete miniatúrku. Dúfam, že tento trend sa dostane aj ku nám. 


1 komentár:

  1. Rtěnka je super. Škoda toho vyprání, ale tak hlavně, že tam aspoň nějaký kousíček zbyl a dá se dále používat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť