štvrtok 30. júla 2015

Zakrývam

Inglot cream concealer odtieň 62




Ahojte!
Musím povedať, že cez leto nerada používam make up. Radšej si len zakryjem bradu, oči a nos korektorom, prepúdrujem a idem. Tento korektor mám z USA. Kupovala som ho, keď som bola mierne opálená, takže používanie cez rok nepripadalo do úvahy. Teraz ho konečne môžem používať, takže prišla aj recenzia.



Balenie je celkom milé, zmestí sa do poličky. Je praktické, guľaté na šrobovanie.


Produktu je v krabičke až do vrchu. Pri nanášaní sa mi osvedčil postup, z kelímku na tvár štetcom, na tvári rozotierať dostratena prstami. Korektor sa začne "topiť" a lepšie priľne k tvári. Tak či onak má pod očami tendenciu sa zlievať do liniek. Preto ho treba čo najskôr zapúdrovať. Konzistenciu má veľmi hutnú, ťažšie rozotierateľnú. Naozaj treba mať nachystaný púder, prsty a rýchlo makať. Výsledok vydrží minimálne tých 6 hodín. Kryje pre mňa viac ako stredne.


Odtieň je fotený cez zimu, takže je vidieť, že je troška tmavší. Teraz si myslím, že mi sedí. Vidieť, že úplne prekryje moju modrú žilu.

Kvôli konzistencií a zlievaniu by som si ho asi druhýkrát nekúpila. Inglot patrí ku mnou nepreskúmaným značkám, preto som bola rada, že ho môžem vyskúšať.
Aké sú vaše obľúbené inglot výrobky?

6 komentárov:

  1. Už veľmi dlho hľadám nejaký dobrý hutný korektor, zatiaľ sa mi veľmi nepošťastilo. Inak od Inglotu zbožňujem ih tiene:)

    the emthusiast

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám doma pár korektorov, ktoré sú fajn, napíšem o nich :)

      Odstrániť
  2. No, tak aspoň vím, že tenhle korektor si nekoupím, ale balení se mi líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám také,ale přijde mi že výdrž je strašně slabá :/ jakoby se z míst vytrácí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ho zapúdruješ, myslím, že čosi vydrží :)

      Odstrániť
  4. Inglot veľmi nepoznám, iba tak z počutia, ale pokiaľ sa korektor zlieva tak je to škoda :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    OdpovedaťOdstrániť