sobota 18. júla 2015

Vyfarbi sa!

Čierno šedá


Ahojte!
Konečne moja farba! V podstate sú čierna a biela odborne nazývané nefarby. Ide o to, že čierna pohltí všetky farby v paprsku svetla a biela ich odrazí. Čierna bola dlho jedná farba, ktorú som používala na oči. Počas puberty som bola riadna metalistka, ktorá nosila jedine čierne veci. Všetky moje kabelky, tričká, topánky a aj líčidla boli čierne. Von som vychádzala s pandími kruhami a mega nánosom špirály. Make up som vôbec neriešila, obočie už duplom nie. Asi si viete predstaviť, ako som asi vyzerala. :D 



Môj prvý tieň bol od značky Bourjois. Bol to samostatný tieň a stačil mi. Potom prišli blogy a ja som spoznala aj iné farby. Momentálne mám čiernu len v paletkách. 



Paletky, ktoré obsahujú čiernú mám 4. V dvoch je to čierna s prímesou nejakej trblietky/ inej farby a v dvoch je to krásna, čistá čierna. 

Líčenie som pretvorila svoju pandu z puberty. Dúfam, že sa vám páči. Samozrejme, že nikdy by som nepoužila bronzer, alebo niečo na obočie. Dúfam, že sa vám bude páčiť.


Riadna drsňáčka zo mňa. Nahodila som si svoje obľúbené Metallica tričko (mimochodom, zažilo Metallicu naživo!). 




Černo-šedý tag
1. Máš tyhle barvy ráda?

Milujem ich!

2. Myslíš, že černá je barva smutku?

Nie, nemyslím si to. 

3. Ty a černý nebo šedý lak?

Nemám, ale už o ňom rozmýšľam.

4. Nosíš často černé oblečení?

Myslím, že celkom často.

5. Tvůj oblíbený černý/šedý produkt?

Linky som neobsiahla, pretože momentálne hľadám stále svoju naj. Ale z tieňov asi ten z Meltu. 

6. Jaké barvy kombinuješ s černou/šedou?

So všetkými farbami, ktoré sa mi momentálne páčia.

7. Tvůj černý/šedý wishlist?

Mám whishlist, momentálne sú na ňom asi 4 čierne kabelky, legíny a šaty. 

Čierny deň sa mi veľmi páčil. Celkom si užívam tie brutálne čierne očiská. Som zvedavá, ako si s čiernou poradili ostatné slečny.

10 komentárov: