utorok 7. júla 2015

Posledná záchrana

Dove refresh + care dry shampoo, Batiste Dry shampoo




Ahojte!
Vlasy sa mi mastia celkom skoro a preto mám vždy po ruke suchý šampón. Niekedy sa totiž stane, že nemám ráno čas alebo som chorá a nechcem si namáčať hlavu, keď idem von. Navyše je tu leto, obdobie cestovania, festivalov a iných zážitkov v stane. Preto si myslím, že by bolo super podeliť sa o moje postrehy k týmto suchým šampónom. 




Prvý šampón som si kúpila na toto skúškové a musím uznať, že mi ho tam už veľa neostáva. Na vlasy sa strieka zo vzdialenosti 30 cm a spraví vám krásny biely pásik. Ten samozrejme potom treba vyčesať a radovať sa z čistých vlasov. Vyčesávanie ide celkom v poriadku a nie je s ním veľa problémov. Vlasy sú po ňom veľmi hrubé, drsné a ako keby zakudlené. Na pohľad však vyzerajú v poriadku, Pod sprchu je najlepšie ísť ešte v ten deň po absolvovaní skúšky. Vôňa, ktorú má je strašne chemická a sladká. Neviem ju k ničomu prirovnať ale po čase mi začala vadiť. Obsahuje 200ml. 



Batiste bola pre mňa neznáma značka až kým nemali promo v Douglase. Netuším, kde sa dá kúpiť na Slovensku ale už teraz vám hovorím, že ak máte možnosť nakúpiť, tak kupujte. Ide o skvelý suchý šampón. Nerobí biele pásiky a netreba ho až tak vyčesávať. Vlasy sú po ňom celkom normálne. Nie ako po umytí ale dajú sa zniesť oveľa lepšie ako od šampónu Dove. Vôňu si môžete vybrať akú chcete, ja mám kokosovú a dalo sa to s ňou vydržať. Obsahuje 200ml.


Povedala by som, že oba šampóny sú použiteľné a v prípade núdze poslúžia. Radšej by som si vybrala Batiste ale ak by sa nedalo Dove je fajn alternatíva, ktorá sa dá kúpiť v každej DM-ke. 

Používate suché šampóny? 
Viete, kde sa na Slovensku dá kúpiť Batiste?
Aký je váš obľúbený suchý šampón?

4 komentáre:

  1. Právě mi dochází můj od Baley - byl to můj první a tak nemám s čím srovnát. Těšila jsem se na tvou recenzi a doufala, že mi pomůže se rozhodnou, po čem sáhnout teď. Asi vážně vyzkouším ten Batiste, všude je na něj chvála a tak tím snad nic nezkazím. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že pri Batiste vsadíš na istotu. Dúfam, že budeš spokojná :)

      Odstrániť
  2. Mě po suchym šamponu děsně svědí hlava a to jsem jich zkoušela několik. Jinak třešnový Batiste krásně voní.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa môže stať mňa pri Batiste nesvrbela a myslím, že ani pri Dove. Vyskúšam, díkes za tip :)

      Odstrániť