nedeľa 12. júla 2015

Všetko a nič


Ahojte!
Typ článkov s novinkami mám strašne rada. Uvedomila som si, že žiaden tu dlho nebol. Čo to znamená? Ideme na fotky!


Počas skúškového som chcela mať všade pivonky a darilo sa mi mať tri. 




Konečne som začala maľovať aj iných ľudí. Nevesta bola krásna a keď pozerám spať na fotky, som so sebou spokojná. 


S priateľom sme išli do Nitry, kde sme robili dobrovoľníkov na Spartan race. Dávali sme ľuďom štartovacie čísla. Večer predtým sme prišli strašne neskoro do Nitry a ja som sa potrebovala najesť. Mali sme krásnu romantickú večeru.


Po poslednej skúške som išla do jedálne a mali môj obľúbený obed, samozrejme som si musela dať. 


HMmmmm.....Možno by som aj chcela schudnúť ale naša skvelá susedka mi nedovolí.





Teraz sa dostávame k novej spolupráci, ktorú mám. Jedná sa o internetový obchod www.amway.sk. Bola som pozvaná na ich predvádzačku, ktorá sa konala cez skúškové. Preto som bohužiaľ nemohla prísť. Firma mi bola zo začiatku nesympatická a veľa som sa s kamarátkou radila, či spoluprácu zobrať. Potom som si však prečítala pár recenzií a veľmi som ju chcela vyskúšať. Dovolili mi vybrať si dva produkty. Ja som zobrala dva rovnaké, čo znamená, že jeden je pre mňa a druhý je pre VÁS! Áno, bude súťaž. Zatiaľ si skúste tipnúť, o aký produkt pôjde. Poslali mi ho v dvoch obrovských krabiciach. 






To na čom momentálne pracujem je môj šatník. Mám totižto problém s tým kupovať si oblečenie, ktoré by sa k sebe hodilo. Navyše radšej nakupujem kozmetiku. Takže väčšinou mám toľko krásneho make upu, s ktorým sa dajú urobiť dokonalé looky ale bohužiaľ si nemám čo obliecť. Preto som si začala vytyčovať ciele nejako si zväčšiť šatník a celkom sa mi darí. I keď malá perla z nákupov: Ja rozmýšľam : "Dám za túto košeľu 8€? Nie je to veľa za ku handry? Tam majú košele za 5€.....Hmmmm tebe už vážne drbe, práve si dala za tieň, ktorý vôbec nepotrebuješ 23€ a rozmýšľaš tu nad 8€ košeľou!" Takže som si ju kúpila. Máte niekto prosím podobný problém?


Ale musela som sa odmeniť a kúpiť si niečo. Pôvodne som išla iba pre gél na obočie ale ten tieň som tam nemohla nechať. A bázu pod rúž využijem vždy :)


Navyše majú super výpredaje aj v Pupe. Ak máte možnosť isto choďte vyskúšať a niečo si kúpte. Na obe veci bude recenzia nasledujúci týždeň. Budem postovať články každý deň a všetky budú FAREBNÉ:)

Takto si v poslednej dobe žijem. Ešte užívam antibiotika, ako možno viete. Po tom však začínam naozaj žiť, behať , plávať, bicyklovať. A veľmi sa nato teším.

Čo si myslíte, že idem testovať?
Máte problém s nakupovaním  oblečenia?
Aké máte plány na leto vy? Inšpirujte ma :)

Zatiaľ vám prajem krásnu nedeľu.

2 komentáre:

  1. Já si do obchodu pro oblečení jdu teprve tehdy až jak něco velmi nutně potřebuji. Co se týká kosmetiky, tak si koupím i to, co nevyužiji, ale jen se mi to třeba dost líbí. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Okej, som rada, že niesom jediná s týmto syndrómom :)

      Odstrániť