pondelok 22. apríla 2013

Lícenka? Nie! Rozjasňovač

LILYLOLO lícenka odtieň doll face








Detail lícenky na slnku


v tieni




porovnanie s ELF minerálnym korektorom


Krásny slnečný pondelok prajem slečny!
Všetci viete, že spolupracujem s obchodom Biokozmetika OrganicDay – obchod s biokozmetikou a aromaterapiou  (www.organicday.sk )

Niekedy si prezerám ich stránku a robím si whishlist vecí, ktoré by som si kúpila (je naozaj veľký - vecičky na vlasy krémy, telové mlieka a oleje). Keďže v minulosti sa vecičky osvedčili a ja chcem svojej pleti dávať len to najlepšie.
E-shop nedávno začal ponúkať aj bio dekoratívnu kozmetiku. Bola som z toho celkom nadšená, pretože už dlho som chcela skúsiť minerálny make up(recenzia neskôr). K make upu som hodila do košíka aj túto lícenku. Čo by som to bola za lícenkového maniaka bez nákupu novej lícenky? 

Celý koncept značky lilylolo je mi sympatický už len tým , že LILY A LOLO sú sestry zakladateľky tento značky VIKKI KHAN. Ďalej tým že je to britská značka a jej filozofiou je mať prirodzenú a dokonalú pleť bez námahy. Neobsahujú žiadne syntetické látky, umelé farbivá alebo škodlivý konzistenciu vytvárajúci materiál. Sú vegan friendly. Pre mňa paráda a naozaj výhra. 

Tak a teraz k lícenke. Teda dalo by sa povedať, že skôr k rozjasňovaču. Prečo? 
Vybrala som si trblietavý ružový odtieň doll face. Vybrala som si trblietavý, pretože mám veľa matných líceniek a chcela som aj niečo trblietavé. Lenže táto lícenka má v sebe neuveriteľkne veľa shimmeru a menších trblietok, preto ju používam skôr ako rozjasňovač. Farbu má slabšiu a keď chcem aby trblietky dlhšie vydržali, dávam pod ňu krémovú lícenku. Veľmi sa mi výsledný efekt páči. Na slnku vyzerá úžasne a teraz na jar ma strašne baví ju nosiť. Cez leto ju možno využijem aj ako trblietavý telový púder. Ale v budúcnosti si kúpim skôr nejaký matný odtieň. 

Obalu som sa troška bála, pretože som mala podobné obaly z elfu a nie sú ktovieako pevné a vyzerajú lacno. LilyLolo je presný opak. Je pevný a matný, čo podľa mňa vyzerá luxusne. Čo mi dosť vadí celkovo sú nestlačené produkty. Myslím, že sú práškové. Všetko zašpinia a rýchlejšie sa podľa mňa míňajú. Našťastie je tam taký uzavierací mechanizmus a môžete množstvo nabratej lícenky regulovať. Trblietky sú ale aj tak všade. Hlavne na mojom priateľovi :D

Výdrž som testovala naozaj poctivo. Celý týždeň som skúšala, na čom vydrží najdlhšie. Najdlhšie vydrží na ázijskom BB kréme a najkratšie bez podkladu na minerálnom make upe. S podkladom vydrží tak pol dňa. Ale do večera sa budete trblietať. Používam ju snáď denne a ešte nevidno, že by z nej troška ubudlo. 

Zhrnutie : Som rada, že som túto lícenku/rozjasňovač kúpila zrovna na leto. Určite ju využijem a odporúčam kúpiť. Nieje to nič moc pre milovníčky matných odtieňov ale straky si prídu na svoje. 


Máte minerálnu lícenku?
Používate bio dekoratívku?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára