piatok 26. apríla 2013

LandNeverland

Essence Oz limitka 03 Generosity










farba sa mi moc nedarila zachytiť ale je trošku viac ružovo broskyňový


Táto limitka ma zo začiatku zaujala modrými linkami ale po odskúšaní som zistila, že nie sú farby, ktorú by som chcela. Nechala som ich teda tak a iba zo srandy vyskúšala tiene, lícenky a poobzerala zvyšok. 
Asi na tretíkrát som sa rozhodla pre tento krásny tieň. Veľmi ma baví nosiť trblietavý ružový/lososový/červený tieň s čiernou linkou. 

Tento tieň sa dá použiť aj ako krásna lícenka. Presne kvôli tomu som si ho kupovala. Keď ho použijete ako tieň + čierna linka, ako lícenku a dáte si jemný rúž máte krásne líčenie na deň. Na večer môžete dať výraznejší rúž a je to. 

Problém je vo výdrži vydrží maximálne 3 hodiny a potom sa musíte premaľovať. Tieň s bázou vydrží  samozrejme dlhšie. Na colortetku mi vydrží aj celý deň. ďalšia vec, ktorá mi vadí je, že práši. Práši celkom dosť. Toto ma utvrdilo v tom, že essence stálu kolekciu mať nemusím a keď chcem niečo vyskúšať, musí to byť niečim výnimočné. Inak to nestojí ani za tých pár korún. Našťastie tu je výnimočná farba. Takže mi to až tak nevadí. 

Nakupujete Essence?
Lákajú vás ich limitky?

1 komentár: