pondelok 29. apríla 2013

Vlasové tonikum DIXI

Arvit , Vitanol C





Krásny pondelok prajem slečny!
(Teraz tak rozmýšľam vždy vám dám nejaký pozdrav alá macko dobrá nálada:D )
Dneska to bude o mojom pomocníkovi na jar. Každú jar mi začnú padať vlasy. Každú jar mám depresiu, že mám málo vlasov a ešte aj tie vypadajú. Každú jar idem ku kožnej a predpisuje mi ALPICORT (či ako sa to volá) a ja zháňam tabletky proti padaniu vlasov. Túto jar som si ušetrila cestu ostrihala vlasy a začala používať toto tonikum. Sú ich asi 3 druhy. Ja som si kúpila dva. Cena je okolo 2 až 2,5€. 






V každom balení je 6 sklenených ampuliek po 10 ml. Musíte ich otvoriť tak, že ich chytíte za čiernu bodku  a silnejšie ťaháte. Čo je trošku nanič, pretože párkrát sa mi stalo, že som sa porezala. Keď už toto oželiete stačí aplikovať na vlasovú pokožku a rozotierať. Ja som si dala "intenzívku" a natierala som každý večer. Ale kľudne stačí len 3x do týždňa. Mala som 3 balenia Arvitu a 1 balenie Vitanol C. Začala som ich používať vo februári. 


Vitanol C - Tento som začala používať ako prvý a chcela som ho iba vyskúšať. Pretože nebol určený na môj typ vlasov. Rovnako ako Arvit má na prvej priečke alkohol. a zastúpenie ostatných látok sa iba mierne líšilo. Čo je pravda, že pri používaní tohto tonika sa mi vlasy neuveriteľne leskli. Hlavne pri korienkoch. Bola to fakt sila ako z reklamy. Lenže s leskom prišla aj mastnota. Začali sa mi mastiť rýchlejšie. Tak som sa rozhodla, že vyskúšam Arvit.


Arvit - sú tie tmavšie ampulky. Je určený na mastiace sa a vypadavajúce vlasy. Presne to sú moje vlasy na jar! Obsahuje Veľa alkoholu. (You don´t say Stoker keď je to liehový prípravok:D), provitamín B5(pantenol). Tým, že obsahuje alkohol, vysušuje pokožku hlavy a sem tam som sa prichytila ako škrabkám. Ale účinky stoja za to, pretože som si vlasy nemusela umývať 3 dni a stále vyzerali skvele. Dokonca prestali vypadávať! To bol pre mňa zásah do čierneho. Doužívam toto balenie a budem na túto jar spokoloko. :) 

Skúšali ste niektoré z nich?
Aké sú vaše tipy proti vypadávaniu vlasov?

2 komentáre:

  1. správne by si to mala otvárať v uteráku..tak sa neporežeš ;) mám odskúšané

    OdpovedaťOdstrániť