nedeľa 28. apríla 2013

Letní pomocníci

Old Spice Bahamas , Bioderma čistiace utierky


Konečne ide leto!
Milujem vôňu rozkvitnutých kvetov, lúky a prechádzok pri vode. 


S letom ale prichádzajú dve nepríjemnosti. Prvá je potenie sa. Ja osobne sa zase nepotím až tak moc. No mám problém vybrať si antiperspirant, ktorý by mi nevadil. Ženské antiperspirant mi strašne smrdia hnusnou sladkou vôňou. Sú moc agresívne a lepia. Jednoducho ich nerada používam. Keď SJ písala na svojom blogu o tomto antiperspirante nasadila mi do hlavy chrobáka. Je naozaj taký super a vonia dobre? Preto som ho išla ovoňať do drogérky a bola to láska na prvý očuch. Vôňa nie je protivná  a keď si ho dám, cítim ju iba keď zdvihnem ruky. Účinkuje aj pri telesnej. Mám ho ako vidíte kúpený do zásoby a vôbec mi nevadí, že ho s ničím nestriedam.


Tieto servítky mám doma už asi rok a vôbec som ich nepoužívala. Ale s letom je tu aj druhá nepríjemnosť, a to balenie sa na cestovanie. Šetríme miestom, a preto žiadne fľaše s odličovačom neprichádzajú do úvahy. Tieto servítky vám bezchybne očistia pleť a odličia oči. Nezaberú  veľa miesta a žiadno nevoňajú. Pri balea servítkoch ma to mierne štípalo okolo očí ale tu sa nič také nestalo. 

Máte pre mňa nejaký tip na letného pomocníka?


6 komentárov:

  1. a vieš že odkedy som raz bola nútená použiť priateľov antiperspirant, tak uvažujem nad tým, že budem používať tie pánske? :) ale on mal neparfumovaný od vichy, ktorý je dosť drahý, takže dobre, že si sem dala takúto lacnejšiu a príjemne voňajúcu variantu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa by teda nikdy nenapadlo pomyslieť na pánske aniperspiranty a všetky tie voňavé veci, popravde, ani som netušila, že existujú aj nejaké viac voňavejšie verzie ako tie prehnane, hm, mužské :D Ja si vždy nájdem nejaký dámsky, ktorý je citrusový, tiež neznášam presladené vône.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no sú toto by som na mužovi nap cítiť nechcela. Myslela by som si že je gay. :D

      Odstrániť
  3. Aj ja mám Old Spice a som neskutočne spokojná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten old spice nabuduce ovoniam ak nezabudnem :))

    OdpovedaťOdstrániť