streda 23. mája 2012

Jarné Líčenie

Jarné líčenie 

Dnes tu mám pre vás malú inšpiráciu na jarné líčenie. Na fotenie som si obliekla moju blúzku z ORSAY, ktorá je v trende COLORBLOCKING. Zvolila som k nej jemnejšie oči a sýty rúž. Vhodné na poobedné posedenie s kámoškami alebo na večer. Účes nieje nejak náročný- stačí si ulízať vlasy k hlave a prelakovať. Ja som ešte použila nadlesk na vlasy. Náušnice ani náhrdelník som si nedala, nech pekne vynikne rúž, ramena a límec na blúzke. Stačí vyskúšať!



Vnútri

Vonku


...aj jedna taká väzenská alebo prosím otvor oči :)


Čo bolo použité?
Podklad- AVON Solution tónovací denný krém
Púder- Egyptská hlinka LILLE
Líčka- AVON Rozžiarujúce guľôčky 
Pery- Avon Colordisiac odtieň Can´t  resist coral
Oči- Báza ESSENCE I love stage
Tiene AVON true color Mystery (spodné dva)
Vnútorná spodá linka ALVERDE 10 weiss
Obočie GOSH set na obočie 001 (druhý najtmavši odtieň)
Rozjasňovač pod obočie ESSENCE I love runway
Špirála MAYBELLINE Great lash Blackest black








2 komentáre:

  1. druha foto je velmi pekna, len by som to na tvojom mieste trochu viac orezala aby bolo vidiet viac tvare a menej steny. ale inac pekne licenie :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za rady:D nabudúce isto vychytám. A som rada, že sa ti páči:)

    OdpovedaťOdstrániť