piatok 4. mája 2012

Kam za značkovými vecami za zlomkovú cenu?


....no predsa do sekáča:) Kedysi dávnejšie som si myslela, že do sekáčov chodia len ľudia, čo nemajú na normálne oblečenie z bežných obchodov. Počula som síce, že kamarátkina kamarátka našla v sekáči "super adidas tepláky" za 100 korún. A potom som išla do sekáča ale nenašla som tam nič pekné. Tak som sa nato vykašlala, až kým som nepotrebovala rifle s vysokým pásom a bolo mi ľúto vyhodiť peniaze za Levisky. Tak mi spolužiačka odporučila sekáč. Ok, skúsim to, povedala som si. A tak som našla skvelé rifle William & Devin za ani nie 6€. Bola som nadšená a tak som si našla ďalšie sekáče a včera som obhliadla terén. Dneska som veselo nakupovala.








Áno, vyzerá to desivo. Množstvo hnusných modrých vešiakov namačkaných na sebe. Mám radšej komfort obchodov, kde prídem a pozriem si veci na figurínach, odskúšam a vyberiem veľkosť. Tu treba skočiť šípku do vešiakov a začať sa hrabať a hľadať. Niekedy sa to nepodarí. Smola. Ale keď sa darí tak sa darí. 








No a takto to vyzerá keď sa darí. Kvantá vecí, ktoré som si chcela vyskúšať a hlavne som sa modlila aby som sa zmestila do všetkých alebo aby mi neboli veľké. 












Keď už vyhodíte polku vecí, ktoré vám nesedia, stačí zaplatiť. A domov si beriete oblečenie, za ktoré by ste v ,,normálnom" obchode nechali majlant. Tu sú moje :)



Vintage model: košelové priesvitné šaty sa mi páčili hneď, ako som ich uvidela. Museli byť moje. K nim listová kabelka s krokodýlim vzorom. 

Topánky telovej farby, ktoré opticky predlžujú nohy som videla v Humanic-u, ale boli príliš drahé a v sekáči som našla ich lacnejšiu a podľa mňa aj krajšiu verziu.

Nad pleteným veľmi slabo mint tielkom som musela dlhšie rozmýšľať ale teraz to už vôbec neľutujem. Hodí sa na čierne tielko k novým riflom.

A teraz moje úžasné rifle! Spolu s riflovou bundičkou z Levi's za ani nie 3€.


A nakoniec, to najlepšie: aktovková kabelka z pravej kože za menej ako 11€!!! 



Takže, týmto som absolútne podľahla sekáčovej mánií a musím hľadať ďalšie sekáče. Hlavne ma to začalo baviť. Tak sa tešte na viac postov. Nakoniec ďakujem Evke za fotky a Janke za úpravu. 


5 komentárov:

  1. Ďakujem:))) Treba len hľadať a isto sa dajú nájsť aj lepšie kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj !!
    Jsem tu u tebe prvně a zaujal mě tenhle tvůj článek ... :)
    Krásně jsi ulovila a o těch sekáčích máš pravdu prostě je to o štěstí já ¨jsem zatím neměla moc někdy se jdu podívat " prohrabat " A najdu pár věci ale stejně to není nic moc no... Ale třeba kamarádka na to štěstí má ... :D
    A já si možná i radši zajdu do obchodu pro " nový " Ale třeba ty vintage šaty bych brala ze sekáče všema deseti !!! :)

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Malá rada: Keď vás pôjde viac, každá niečo vysnorí a keď to poskúšate uvidíš čo sa ti hodí :) Napr. šaty boli hodené na regáli bez povšimnutia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wuaaaa, tá kabelka z kože je mega! Kde je tento sekáč? :))

    OdpovedaťOdstrániť