streda 2. mája 2012

Líčiaca akcia!


S DEWY sme navštívili Gosh líčiacu akciu vo Fann parfumérii  tu si môžte pozrieť termín pre Gosh líčiacu akciu.





 Pani kozmetička bola veľmi milá. Pri odličovaní nám priblížila históriu značky a začala hovoriť  produktoch. Použila tonizačnú vodu Make a fresh start skin tonic water with aloe vera, ktorá mi vyčistila pleť. Nato použila hydratačný krém bye bye dry skin a na očné okolie krém for your eyes only. Po celej tejto procedúre som konečne cítila že moja pleť je hydratovaná dostatočne,pretože vonku hnusne fúkalo a bolo zima. Potom na celú pleť použila bázu velvet touch foundation. Tým sa vyhladila tvár a mohla pokračovať nanesením make upu x-ceptional v odtieni  12 NATURAL. Ten zafixovala púdrom pressed powder odtieň 03 WARM SAND. Na líčka použila guľôčkový púder v odtieni GLOW. Opýtala sa ma aké líčenie by som chcela vyskúšať a ja som mala chuť na niečo výrazné. Tak mi oči namaľovala tieňmi quattro eye shadow v odtieni W49 JAMAICA,ktorý som si sama vybrala. Nakoniec mi na pery dala iba jemný lesk light´n shine lip glaze v odtieni 08. Lesk má super balenie a dokonca mi vybrala odtieň,ktorý mám sama doma. :) Bola som prekvapená ako tá crazy kombinácia,ktorú som si zvolila vyzerala dobre.Skladám poklonu pani kozmetičke :)



 No a tu je výsledok :)















Tu je farebná kombinácia tieňov.











                                                                                      
                                                                                      
                                                         

Tu máme DEWY!

Zvolila si jemnejší look na každodenné nosenie.
Make up X ceptional odtieň 12 NATURAL
púder Pressed powder odtien 02 SO NATURAL
líčka Natural blush odtieň 43 FLOWER POWER
tiene Smokey eyes palette odtieň 02 BROWN
Malý tip: Ak chcete krásne tvarovanú linku,ktorá sa hodí na každodenné líčenie,tak najskor použite linku v pere Intense eye liner pen odtieň 01 BLACK a potom ju zjemnite ceruzkou na oči Kohl eye liner odtieň BLACK. maskara Eye deal odtieň BLACK
 obočenka Eyebrow kit.
















Líčenie sa mi veľmi páčilo a užila som si ho. Nakoniec som sa rozhodla, že si nejaké tie produkty kúpim. Prvým bol set na obočie. Používam ho vždy. Krásne mi zvýrazní obočie alebo naopak zjemní podľa potreby.



Paletka má 3 odtiene pre všetky farby vlasov a typy pleti. Keď si obočie už pekne vytvarujete je v nej aj vosk aby vám nelietalo obočie :D. K tieňom bol aj priložený návod na použitie. Priložený štetček nepoužívam iba tú hubku na nanesenie vosku. Používam štetček od essence na očné linky.


Tu sú odtiene od najsvetlejšej po najtmavšiu.Tieň sa dobre sa nanáša má jemnú konzistenciu nepráši a hlavne je viac prirodzenejší ako ceruzka lebo ho môžte rozmazať. Isto ho odporúčam viac ako ceruzku.












Ďalej som si kúpila očné tiene. Jednoducho som tú krásnu kombináciu chcela mať doma. Používam všetky aj samostatne aj na dymové líčenie ale všetky dokopy som ich ešte nepoužila. Musím vyskúšať na nejakej diskotéke. Je to odtieň Q 49 JAMAICA.





Tiene sú pigmentované dobre. Nieje to nič slávne ale ani najhoršie. Taký lepší priemer.Konzistencia je super a mne vyhovuje nie sú ani moc práškové ani moc krémové. Je to niečo medzi tým a je to veľmi príjemné. Takisto priložený aplikátor nepoužívam lebo si myslím,že na dobre namaľované oči treba používať profesionálnejšie štetce.








Na ruke mám tiene použité vo viacerých vrstvách kvôli fotke ale na očiach by to bolo na mňa až príliš výrazné.





Ako poslednú vec som si kúpila ďalší minerálny púder, pretože má široké využitie. Tento je vo farbe, že ho môžem dať ako jemný podklad pod lícenku a vyzerá fajn. Ale častejšie ho používam ako tieň.

Na tento púder treba použiť bázu pretože je v prášku a môže pri aplikácií opadať na lica. Ale keď ho aplikujete dobre netreba ju.











Odtieň je 03 RUSTY NAIL a je pekne trblietkavý a myslím že keď ho riadne rozmažeťe je aj mierne holografický rada ho používam iba tak cez deň a hlavne teraz keď je slnko.







Nakoniec vám chcem ukázať Conversky,ktoré som si dala spraviť v Anglicku a už čoskoro mi dojdu. Sama som ich navrhla a podla mňa sú úžasné:) Teším sa na ne :*



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára