štvrtok 31. mája 2012

HATE

HATE



Dneska vám poviem o pár produktoch, ktorým dávam HATE. Prečo? Lebo prvé tri sú úplne nanič a už nikdy si ich nekúpim. Dokonca dva z nich vám budem musieť ukázať iba na fotke stiahnutej z netu, lebo som ich vyšmarila do koša. Ostatné ešte používam ale taktisto neodporúčam ich kúpu.










1. Adept na HATE je biela rozjastňujúca ceruzka na oči od ELF. Potrebovala som bielu ceruzku do vnútornej linky, na zväčšenie oka a niečo na rozjasnenie. Takže toto bolo pre mňa niečo ako 2 v 1. Super a za cenu 1,73 € no nekúp to! Keď mi došla skúšala som ju a skoro vôbec nefarbila, nebolo ju vôbec vidieť. Skúšala som či nieje zaschnutá ju aj ostrúhať a nahriať pri lampičke. Nič nepomohlo a dokonca mi z nej po nanesení slzili oči. To ich nemám vôbec citlivé.
Proste nie nefarbí slzia mi z nej oči vyhodila som ju.









2. Je tento GOT B POWERFUL prášok na zväčšenie objemu. Obyčajný biely prášok som si dala ku korienkom a áno zväčšil objem. Ale za akú cenu? Vlasy zlepené, vysušené a nedali sa mi ani prečesať. Použila som ho párkrát na diskotéku, kde svoju úlohu splnil. Ale nepáčili sa mi moje vlasy na druhý deň. Mám jemné vlasy a boli úplne spľastnuté.







3. Tento balzam od L´OCCITANE DESERT ROSE som si kúpila v zľave ale aj tak stál viac ako 6€. Vyhodené  peniaze... Konzistencia je hustá myslela som si, že bude super na zimu a vyživí. Nič z toho. Keď si ho nanesiem za 15 minút si o môžem dávať znova. Kým píšem túto recenziu už som si ho dala dvakrát. Rýchlo sa vpije a žiadný dlhodobý účinok nevidím. Vôňa tiež nieje. Tak neviem či som dostala vadný kus alebo sú všetky takéto. Od tejto značky mám aj iné veci a som s nimi spokojná. Používam ho aj teraz ale asi len kvôli tej cene. Našla som si oveľa lepšie balzamy a tie robia, čo majú.









4. Ďalší výrobok od GOT  2 B MEGALOMANIA. Niesom proti tejto značke zaujatá, ale keď robia takéto veci musím to napísať.Prípravky na objem im asi nevychádzajú. Sprej by podľa mňa nemal vôbec zaťažiť vlasy a držať účes. S tým by sa pri takomto spreji počítalo. Ale takisto iba vlasy zlepí a potiahne ich k zemi. Používam ho, lebo mi ho prišlo ľúto vyhodiť. Nevadí nájdem si iný. Tento si už nikdy nekúpim. Párkrát sa mi dokonca stalo, že mi zalepilo ten vrchnáčika nedalo sa striekať. Umyla som ho síce ale je to nepríjemné.










5. Lak od ELF čierny je tiež úplne nanič. NEmám nič proti tejto značke dokonca mám pár výrobkov, čo od nich používam ale tieto dva isto niesu moje best. Štetček je úplne strašný - štetinky niesu zastrihnuté do nejakého tvaru ale každá je iná. Nalakovať si s ním rovnomerne necht je umenie + nulová výdrž (1 až 2 dni) = katastrofa. Som tak trochu lakový maniak a napr. značka ESSENCE nieje vôbec drahá a laky majú neporovnateľne lepšie.











 6. Tento štetček od ESSENCE smokey eyes brush sa mi nepáči preto, lebo strašne míňa produkt a práši s ním. Mám podobný (tvarovo , trošku menší ) od GOSH a je oveľa lepší. S týmto sa dá namaľovať väčšia plocha skôr. Takže neni to úplný HATE. Používam ho a aj budem ale vadí mi to prášenie. Kúpa je v tomto prípade na vás.













.... a tu ic máme všetky pokope. Už len počkať, kým sa minú. 


Aký produkt/y neznášate vy?


3 komentáre:

  1. ja som robila recenziu na antiperspirant nivea, vobec mi nevyhovoval - sprej, aj ked ostatne vyrobky maju dobre
    roxynkasstyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S tím lakem na vlasy a nehty s tebou souhlasím

    http://www.curllygirll.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj... veľmi pekný blog aj ja začínam.
    msbarka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť