štvrtok 11. októbra 2018

Zelený a ružový íl

Saloos a Soaphoria




Ahojte!
Íl na tvár je pre mňa jedna z najlepších vecí, keď viete vybrať ten správny. Pre mňa sú ílové masky tie najlepšie, ktoré si kupujem už ako predrobenú pastu alebo ako púder. Tieto dva sú púdrové. Každý je tak trošku iný a zameraný na iný problém.


Ako prvý som si kúpila zelený íl, pretože ten čistí pokožku a zachraňuje ju od vyrážok. Rada ho používam raz za dva tri týždne, pretože je pre mňa moc vysušujúci. No keď ho použijem raz za čas a s rozumom, je to jedna z najlepších vecí pre moju pleť. Vyčistí mi pleť tak, že je skoro až vŕzgavá a vyrážky rýchlejšie odídu, póry sú zmenšené. Vždy ju robím tak, že prášok zmiešam iba s vodou/kvetinovou vodou a vytvorím takú redšiu pastičku. Niekedy nanášam na ceĺú pleť, niekedy iba na T-zónu. Podľa toho, ako sa moja pleť cíti.




Ružový íl od Soaphorie je o niečo iný. Je skôr jemnejší a až tak neprečistí pleť ako prečisťuje zelený íl. No na moju pleť je to šetrnejšie riešenie. Navyše má trošku iné benefity. Cítim, že moja pleť je po ňom pružnejšia amá taký krajší lesk. Ako keby žiarila. Stiahnuté póry a prečistená pleť sú v tomto prípade iba pridaná hodnota. Používam ho celkom rada a aj pravidelnejšie.





Oba používam veľmi rada, oba stoja do 10€, čo je fantastická cena za masku a oba odporúčam. Neviem, čo by som vám viac k ílom a tvár napísala. Takže ak máte nejaké otázky kľudne píšte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára