utorok 9. októbra 2018

Čo ma očarilo?

Pixi beauty Glow tonic, Glow mud mask




Ahojte!
Pixi beauty om chcela vyskúšať už veeeľmi dávno ale vždy ma niečo odradilo od kúpy. Až kým som sa nerozhodla, že už je fakt čas kúpiť si aspoň jednu vec. Tá ma veľmi rýchlo očarila, takže som siahla aj po druhej. A dneska napíšem recenzie na oba produkty.




Glow tonic
Rozjasňujúce tonikum je podľa mňa už taká klasika. Nemôžete si ho v rôznych blogoch alebo youtube videách nevšimnúť. Jediné, čo môžem povedať, že zaslúžene. Jedná sa o oranžovú fľaštičku so zeleným polepom. Mne sa toto balenie strašne páči. Je mladistvé ale zároveň vypadá luxusne. Obsahuje 250 ml, čo je celkom dobrá veľkosť a vydrží dlhšie ako tri mesiace. Stojí okolo 20€. Neobsahuje parabény a nie je testované na zvieratách. Tonikum je priesvitné. Sladko a výrazne vonia ale vôňu po opláchutí vodou už cítiť nebudete. Jeho účinok je viditeľný maximálne do týždňa. Pleť je rozžiarená a póry sú stiahnuté. Ja ho používam iba večer a ráno mám vždy krásnu pleť. Povedala by som, že mám aj menej vyrážok. Navyše zoberie veľmi dobre aj takú tú hnusnú potovú vrstvu v deň, kedy nemáte make up a idete cvičiť. Toto tonikum je výborné ale obsahuje kyseliny, čo znamená, že ak ho chcete používať, musíte počas dňa používať ochranné spf. Ja ho preto napríklad nerada používam počas leta. Na plné používanie nabehnem znova na jeseň. Dovtedy by som rada našla nejaké dobré hydratačné tonikum, ktoré pleť rovnako zbaví nečistôt a trošku zmenší póry (netestované na zvieratách). Nejaké tipy?




Glow mud mask
Ďalšim produktom, ktorý mám od tejto značky je glow mask. Masky milujem, takže to bol automatický krok v objavovaní značky. Maska má rovnako zelený obal a podľa mňa tiže veľmi pekný. Obsahuje 45 ml a rovnako stojí okolo 20€. Veľmi sa mi páči konzistencia masky, ktorá je našľahaná a veľmi ľahko sa nanáša Má takisto výraznú vôňu ale tá sa mi až tak nepáči. Dá sa to zvládnuť ale nie je to nič pre môj nos. Mala by vyčistiť póry a dodať pleti zdravú žiaru. Používať by sa mala dvakrát do týždňa. To je všetko pekné ale potom príde prax. Maska sa nanesie veľmi dobre, vydržíte ju mať na tvári dostatočne dlho a potom ju zmyjete tršku náročnejšie ako iné masky ale zmyjete. Potom sa pozriete do zrkadla a nevidíte žiadne výsledky. Použila som ju viackrát a bohužiaľ nikdy, ani pri pravidelnom používaní som si nevšimla výraznejšej zmeny. Za mňa sú peniaze minuté na túto masku vyhodené peniaze a bohužiaľ mám aj trochu strach si objednávať niečo viac z Pixi.


Poznáte značku Pixi?
Skúšali ste od nich niečo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára