utorok 2. októbra 2018

Netestovaná špirála ... môže byť dobrá?

Lily Lolo prírodná špirála



Ahojte!
Netestovaná špirála je nájditeľná neuveriteľne ťažko. Je ich podľa mňa strašne málo a žiadna z nic nemá extra dobré recenzie. Až na túto o špirále od značky Lily Lolo sa dočítate snáď úplne všade. Mala by to byť jedna z najlepších špirál v mojom živote. Objednala som si ju teda, aby som vyskúšala, či je taká skvelá, ako sa o nej hovorí.


Keď prišla, obal sa mi až tak npáčil, keďže nemám moc v láske bielu farbu pri líčidlách. Ale to som už vedela. Čo sa mi páči je, že majiteľka tejto značky ju pomenovala po svojich sestrách. Je prírodná a hlavne netestuje na zvieratách. Už som od nej vyskúšala pár produktov a väčšinou mi prišli dobré.


Konzistencia špiály je strašná. Je tekutá od slova tiecť. Na očiach doslova tiekla! Trošku som sa ju bála nanášať, pretože mi prišlo, že po mihalniciach steče dolu. Po čase sa v tej tekutej špirále začali tvoriť hrudky. A aby toho nebolo málo, rozmazávala sa a veľmi rýchlo opadáva. Ale nejaká jej časť drží jak kliešť a nedá sa odlíčiť.


Nechcem sa ani rozpisovať, aký má špirála kartáčik, pretože je to úplne jedno. Aj tak ho nevyužijem. Je mi dosť ľúto, že špirála, do ktorej som dávala najväčšie nádeje je úplne nanič. Chcem vyskúšať ešte essence špirály, o ktorých som počula veľa dobrého ale obávam sa, že ak ani tie neuspejú, budem sa musieť vrátiť k špirálam od max factor, ktorý testuje na zvieratách. A to by som nerada.

Máte teda nejaký tip na dobrú netestovanú špirálu na objem?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára