nedeľa 1. novembra 2015

Pop

Clinique POP odtieň 14 Plum Pop a 08 Cherry POP





Ahojte!
Nedeľa už je tu a ja si (dúfam) opakujem na zápočty. Popritom samozrejme pozerám blogy a čítam knihy. Rozmýšľam, že treba povysávať (na intráku nemáme vysávač), poumývať okná (klamem, nikdy som ich neumývala). Prokrastnujem ako sa len dá! Ale späť k recenzií.


Neviem si pomôcť ale celkovo je mi značka Clinique nie, že nesympatická ale neinklinujem k nej. Dokonca som ustála aj šialenstvo s ich lícenkami. No rúže som vyskúšať chcela. Navyše, keď sú vyrobené už s bázou. Pretože na jeseň/zimu mám strašný problém s šúpajúcimi sa perami. Dúfam, že báza pomôže nevysušovať ich.





Ako prvý som si kúpila odtieň 14 Plum Pop. Chcela som niečo jesenné ale aj nositeľné každý deň. A zrovna, keď som nakupovala ešte nemali nové rúže od UD s odtieňom Blackmail. Bola som v Clinique butiku v Prahe, kde bola veľmi milá pani predavačka, ktorá mi každý rúž vydezinfikovala a dala odskúšať. Chvíľu som si aj chcela zobrať niečo tmavšie ale potom sme sa zhodli, že tento mi sedí. Jedná sa o fialovú, veľmi zastrenú farbu. Odkázala by som vás skôr na internet, alebo si ho choďte pozrieť osobne, pretože som ho nezachytila najlepšie. Na pery sa aj bez kontúrky aplikuje skvele. Hodí sa mi na každý deň a dokonca aj niečo vydrží. Ak by ste nejedli, iba pili tak s vami dá kľudne aj 4 hodiny. 





Druhý rúž som dostala od priateľa. Pôvodne som chcela YSL ale po vyskúšaní som usúdila, že 30€ za taký rúž nedám. Potom som uvidela tento odtieň na nejakej blogerke a celkom sa mi páčil. Dostala som ho za odbehnutie Spartan Race. (On viem, ako ma motivovať). Jedná sa o klasickú červenú s modrým podtónom. Nemám z neho žltšie zuby. Výborne sa nanáša a drží na mieste aj bez kontúrky. Trošku sa obtiskáva, čo mi vadí. Hlavne, keď chcem dať aspoň maličkú pusu priateľovi. 


Oba rúže sa skvele nanášajú. Vedia vydržať aj nejaké to pitie. Či je to tým, že sú vyrábané s bázou fakt neviem. Ale asi áno, na čo iné by ju tam dávali. Keď ich mám na perách, zo začiatku hydratujú. Potom už tam len sú. Ani nevysušujú, ani samé nezaschnú, jednoducho ostanú aké ste ich naniesli. Vydržia tak cca 3 hodky. Balenie sa mi veľmi páči ale nosením v kabelke sa celkom ošúcha. S rúžmi som celkovo veľmi spokojná. Ak budem mať nutkanie v budúcnosti si kúpiť nový odtieň, isto nebudem zvažovať dlho. Ak chcete zainvestovať do nejakého rúžu, ktorý budete nosiť denno-denne, skúste Clinique. Myslím, že nebudete sklamané. 

Aký máte postoj k značke Clinique?
Používate ich pleťovú kozmetiku?
Máte niektorý z týchto rúžov?

8 komentárov:

  1. Já moc tuto značku nepoužívám, jelikož poblíže nemám obchod, kde by se prodávala, takže i když se mi rtěnky docela líbí, nemám žádnou.. Odstíny jsou krásné, k tobě mi více pasuje teda ten tmavší, já bych zase radši ten světlejší:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som nemala žiadnu, kým som nebola v Prahe. Nooo akosi sa učím na tie neutrálnejšie odtiene. Ale stále mám viac veľmi tmavých a baví ma ich nosiť :)

      Odstrániť
  2. Ja mám Clinique celkom rada, zatiaľ som mala makeup, špirálu alebo slávny Chubby Stick a všetko mi sedelo. Akurát pokukujem presne po týchto rúžoch a najviac sa mi páči ten Plum odtieň :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem vůči Clinique měla nějaký předsudek, vůbec se mi značka nelíbila. Potom jsem zkusila první Chubby stick, rtěnky... a teď už mám několik věcí doma a jsem s nimi spokojená. :)
    Pop rtěnky jsou výborné, taky je mám ráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že viacero z nás má s Clinique nejaký blok...Sranda :D

      Odstrániť
  4. Já od Clinique také nevlastním tolik výrobků, ale třeba tu druhou rudou rtěnku, tu bych si pořídila hned! Vypadá opravdu senzačně a ta pigmentace je úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten druhý je krásny, myslím, že by si neľutovala. Ešte keď je vonku takto pekne, úplne vyniká.

      Odstrániť