sobota 28. novembra 2015

Múka je lepšia?

Physicians Formula Organic Wear púder, odtieň Beige organics



Ahojte!
Vedeli ste, že kedysi si chudobnejšie ženy dávali namiesto púdru na tvár múku, aby vyzerali belšie? Ani ja nie ale v podstate ma to ani neprekvapuje! Ženy boli veľmi vynaliezavé tvory. Viac ma prekvapilo, že sa kedysi šili silonky a chudobnejšie ženy, ktoré si ich nemohli dovoliť, si na nohy kreslili pásiky, aby vytvorili efekt siloniek. Tak a nedeľné historické okienko máme vyčerpané. Presunieme sa teda k tomu, prečo ste si dneska klikli na moju stránku. 


Sestra mi doniesla toto mega gigantické 22g balenie púdru. Keď som mala tak 15, bola celkom dosť zaťažená na púdre. Nosila som krásnu bielu, hlavne nelesknúcu sa pleť. Teraz práva naopak, lesk vyhľadávam. Samozrejme si musím niekedy prepudrovať T-zónu ale myslím, že celoplošnému nanášaniu s radšej vyhýbam. O to viac ma potešilo toto mega balenie, aspoň nebudem potrebovať nakupovať ďalšie. 


Balenie je plastové a na vrchu obsahuje malý štetček. Na ten som sa veľmi tešila a o to viac ma sklamal. Je strašne drsný, pevný a púder vôbec nenanáša. Radšej by tam nemusel byť. Samotný produkt je púder mojej farby na zimu. Veľmi svetlý a celkom ho vidieť. Je celkom suchý a nanáša sa v takých divných vrstvách. Je to ako keby jedna vrstva vytvorila ostrovček a druhá druhý ostrovček a časť tváre ostala nezapúdrovaná. Celkom vysušuje. Nakoniec som teda taká šťastná z neho neni. Myslím, že ho ešte použijem ale väčšinou ostáva v úzadí. 


Aký je váš obľúbený púder?

1 komentár: