streda 11. novembra 2015

Najlepší na kontúrovanie

MAC lícenka odtieň Harmony




Ahojte!
Lícenky z MAC sú niečo, čo ma zatiaľ ešte nesklamalo. Naozaj každá jedna z líceniek od MAC je skvelá. Preto samozrejme nakupujem nové a nové. Harmony je už niečo ako best seller. Kúpila som si ju ako refil, čo znamená, že mám iba tú kovovú časť. Nemám na ňu obal, preto ju nosím v mojej MAC paletke na refily. V jednej strane mám tiene, v druhej lícenky.


Ide o kontúrovací odtieň, o ktorom básnia všetky blogerky. Myslím, že je použiteľný ako na svetlé dievčatá, tak na stredne opálené dievčatá. Na veľmi svetlé dievčatá by sa muselo ísť veľmi opatrne s veľmi maličkou vrstvou. Naopak na tmavé, až solárkové baby by bolo potrebné vrstviť a neviem, či by to malo kontúrovací efekt..


Lícenku používam veľmi málo, pretože kontúrujem iba keď si idem full glam make up. Jednoducho sa mi v bežný deň nechce. Výdrž ale vždy má skvelú, ako všetky MAC lícenky. Okolo tých 6-8 hodín. Ešte sa mi nestalo, že by som sa pozrela do zrkadla a nevidela kontúru(nie rovnú nerozotretú čiaru). Farbu má skvelú. Vyzerá hnedo ako keby bez prímesy podtónov. Nie je ani hnedo-červená/oranžová/šedá. Pretože teplé odtiene vytvárajú solárkový vzhľad. Naopak niekedy to slečny preženú s šedivými odtieňmi a to vyzeráte mŕtvo. I keď na fotke mi príde trošičku do šeda. Ale je to také rozumné množstvo.


Odtieň mi veľmi sadol a som rada, že ju vlastním. Niekedy ju miešam s inými kontúrovacími paletkami, ktoré mám. Na bežné líčenie ju naozaj nepotrebujete. Sama radšej použijem bronzer a nekontúrujem. Ak však chcete pozdvihnúť svoje líčiace schopnosti o jednu úroveň, tento odtieň bude sedieť väčšine slovenskej/českej populácií. 


Tu ju môžete vidieť v akcií :) Trošku som to s ňou prehnala ale fotky žerú farby :)


Kontúrujete každý deň?
Kontúrujete vôbec?
Aký je váš obľúbený kontúrovací produkt?

9 komentárov:

  1. Asi som práve našla ďalší produkt, čo od MAC-u potrebujem :D Vyzerá naozaj dobre :)

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  2. chýba mi foto na tebe ;) vidieť ju v akcii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Joo taky bych uvítala fotku v akci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja jednu pridám na fcb :) A aj sem potom, keď sa nalíčim s ňou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V kontúrovaní som začiatočník a používam bronzer od Rimmel. O Harmony som už veľa počula, dokonca ma ňou tuším líčili aj pred svadbou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je to možné, ide o veľmi univerzálnu lícenku :)

      Odstrániť
  6. Je suprová!! Ale jako co si budem, svého konturovacího hrdinu už mám, takže nepotřebuju další .... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mať tvoju silnú vôľu :) Ešte chcem, ehm, POTREBUJEM ďalšie. Ale nie nepotrebujem....len chcem :(

      Odstrániť