streda 2. decembra 2015

Všetko a nič


Ahojte!
Všetko a nič za mesiac je znova tu! Bude to skôr za dva mesiace, pretože odkedy som v škole nemám život. Takže nemám ani veľa fotiek, tak som sa to rozhodla spojiť. 


Vyskúšala som Milku Lu a strašne mi chutila!


Boli sme s priateľom v Super Panda cirkus v Brne, po tom, čo znova otvorili a majú nové menu. Všetko vyzeralo skvele!


Preniesla som sa do detstva. 


Boli sme v divadle :D


Bola som v Prahe, ktorej metro je pre mňa veeľmi strašidelné, tak som ho nazvala FREAKSHOW.


Takto to vyzerá, keď nemáte žiaden život - je 6:19 a vy stojíte v strede cesty a fotíte sa. Nie, nejdem z párty, idem do školy.



Kúpila som si Beauty Blender a môžem povedať, neľutujem!


Niekedy nestíham, a tak som si začala jedlo variť večer predtým a iba si ho nachytsám do krabičiek! Hneď je život krajší!


Vyskúšala som Costu a dostala som perníček. :) Pekný malý darček ku môjmu perníkovému latté :) Bolo to v Prahe na ICONIC kurze. Zaujímal by vás malý článok o tomto kurze?




1 komentár:

  1. Suoer fotky, ta Milka mě teda pořádně láká, musela být skvělá. O kurzu klidně napiš, ráda si o něm přečtu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť