nedeľa 6. decembra 2015

Hit or miss

Pupa tiene odtieň 508, a wet&dry odtiene 601, 305





Ahojte!
Dlho som sa rozhodovala, čo vám o týchto tieňoch napíšem. Pretože som sa do nich zamilovala, potom odmilovala, potom sa to zopakovala a nevedela som, čo mám napísať. Tak som trošku počkala a teraz píšem, dúfam, že recenzia nebude zmätená. Pretože tak sa o nich cítim. Začnem obalom, ktorý sa mi celkom páči. Je z pevného priesvitného plastu. Tiene mi párkrát spadli. Hlavne ten modrý. Myslela som si, že sa rozbijú ale našťastie sa im nič nestalo. Na druhú stranu je obrovské a skoro nikam sa mi nezmestí. Ale to je čisto môj problém, pochybujem, že bežná žena má doma všetky odtiene trblietavej hnedej. 


Prvý tieň 508, je bežný matný tieň telovej farby. O tomto tieni som jedinom nepochybovala. Jedná sa o skvelý tieň so super konzistenciou. Dokonca by som ho porovnala s Urban Decay. Ako veľmi slabý UD ale stále dosť dobrý tieň. Používam ho skoro pri každom líčení na zjednotenie farby viečka a ako podklad, aby sa mi ľahšie tiene medzi sebou rozotierali. Tento tieň by som odporučila.
Druhý 601, je krásny zlato trblietavý tieň. Ide o wet&dry konzistenciu, ktorá je zapečená. Dá sa aplikovať oboa spôsobmi a pod oboma potrebujete bázu, pretože trblietky sú celkom veľké a odpadávajú. Nepomôže žiadná báza. Tieto tiene by som odporučila tak napoly, lebo farba je to krásna, dokonca aj efekt nachvíľu ale bohužiaľ nevydržia. 
Tretí tieň 305  je asi to najhoršie. Nejde použiť na sucho. Nedá sa vrstviť. Keď ho použijete na mokro, Vytvára dosť ostrú líniu, ktorá nejde rozblendiť. Tento tieň by som asi neodporučila. 


Prvý tieň nieje soro vidieť, pretože je to moja telová farba. Druhý a tretí sú v prvých swatchoch nasucho a v druhých swatchoch namokro. Pri hnedo zlatom tieni aj vidieť zlepšenie, pri modrom ani nie. Ale pri aplikácií to cítiť. 

Aké sú vaše skúsenosti so značkou PUPA?

7 komentárov:

  1. Tiene od Pupy ma vobec nelakaju, ale puder a bronzer boli super, make up mi nesadol, ale ruze su krasne, ceruzky mam rada a aj laky na nechty su v peknych farbach.... u mna je to tak 50/50

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, je to ťažké, vybrať si ale niektoré veci sú naozaj fajn :)

      Odstrániť
  2. U všetkých sa mi páčia odtiene, ale brala by som som asi len prvý! hnedých trblietavých mám kopu a modré tiež nejaké mám a využívam veľmi málo. No ten ružový matný by sa mi fakt šikol takže asi čoskoro navštívim Pupu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pupu mám rada, ale ich tiene moc nie, nemám dobré skúsenosti, mám jednu paletku- tá má slabú pigmentáciu, na očiach mi nedržia,,,takže nič moc aj pár mono tieňov čo mám. Najradšej mám, ale produkty na tvár- lícenky púdrové, či krémové, bronzer, rozjasňovač,,,a nedávno som si veľmi obľúbila riasenku Vamp, tá je skvelá a chystám si kúpiť nejaký pekný rúž s tými skúsenosti nemám, dúfam že budem spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj ja, maminka má jeden rúž a je spokojná. Brozre ešte nemám, ale plánujem si nejaké kúpiť :)

      Odstrániť
  4. Já bych brala ten třpytivý odstín, moc se mi líbí. Tuhle kosmetiku jsem zkoušela jen pečující ve vzorečku a byla jsem spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť