utorok 1. júla 2014

Overené klasiky na leto


Ahojte! 
Ako som spomínala na mojom facebook-u, vycestovala som do USA. Bývam v krásnom mestečku pri mori. Takže som si zbalila so sebou moju výhru z minulého roku. Túto biodermu mám už viac ako rok ale lekárnička mi potvrdila, že pokial to nezmenilo farbu, ani zápach, stále je použiteľná. U mňa je 50 faktor samozrejmosťou vždy, na začiatku leta. Je jedno, či som doma alebo niekde pri mori. Preto som bola veľmi šťastná, že som ju vyhrala. 

Mám jeden produkt na tvár. Volá sa Tined Ultra-Fluid Suncare keďže ide o tined má to farbu ako make up. Čo je pre mňa k moru celkom zbytočné ALE cez leto je to v meste veľmi výhodné! Pretože to zakryje mini nedokonalosti a stačí už len prepudrovať. Mám svetlý odtieň a perfektne sa zladil s mojou pleťou. Musím podotknúť, že už niesom úplná bledula ale stále som dosť svetlá. Myslím, že úplne bledule budú mať problém. Rozotiera sa skvele a skoro sa mi nemíňa. Dávam si ho vždy, keď idem na pláž a to tam chodievame okolo druhej a ešte sa mi tvár nespálila. Takže isto odporúčam. 

Photoderm Bronz ma tiež potešil. Rozotiera sa príjemne. Nezanecháva biele fľaky. Ale keď si ho rozotriem na nohu, všimnem si, že druhá je tmavšia. Trošku vás to vybieli. Má sprej, ktorý strieka produkt koncentrovane na jedno miesto. Napríklad na celú nohu si musím streknúť 6x. Takisto ho používam pred kúpaním a ešte som sa nespálila. Aj napriek vyššej cene odporúčam pozrieť sa po bioderma produktoch, pretože je to stávka na istotu. Navyše Bioderma máva všeliaké akcie, takže sa dá kúpiť v celkom dobrej cene. 




Ďalšou klasikou sa u mňa stáva kokosový olej. Tento som kúpila v potravinách a je určený na varenie.Trošku mi vadí, že nevonia ale na druhú stranu svoju úlohu plní skvele. Natieram sa ním po sprche von z oceánu a pokožka nie je vyschnutá. Natrela som s ním aj kamaráta, ktorý bol spálený a myslím, že do večera to už mal lepšie. Viem, že som kokosák ohovorila, pretože na tvár ani vlasy mi nesadol. Dokonca som jeden doma nechala pokaziť ale na telo je to to najlepšie, čo si dokážem predstaviť. Dúfam, že ho rýchlo miniem a kúpim si nejaký voňavý. Na leto ideálne. 

Plus na tvár som si zobrala Raw Gaia a som maximálne spokojná, moja predošlá recenzia teda platí. Zistila som, že jedlo alebo spánok nemajú na moju pleť až taký veľký účinok ako stres. Teraz som bez stresu a tvár je z mora trocha vysušená, no ponatieranie týmto krémom jej stačí. Zase raz odporúčam. :)

Prepáčte, že som sklamala všetkých ľudí, ktorý majú radi moje hejty. Ale dnešné produkty sú naozaj výborné a som s nimi spokojná. 

2 komentáre:

  1. Prý z oceánu, jůůů, nic víc si z článku nepamatuji :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hej my sme už ako taký vysunutý polostrovček a od nás dalej je už iba oceán :)

      Odstrániť