štvrtok 19. júna 2014

Letné schladenie

Color Club odtieň Blue Ming




Ahojte!
Dnešný článok je pre mňa taký malý balzám na dušu, pretože skúškové je naozaj desná vec. A už mi dosť chýba písať o takých "blbostiach" ako je kozmetika. Naozaj! 


Už len táto kvetinka je terapeutická! :) Naozaj milé ozvlášnenie inak obyčajnej fľaštičky. Musím sa priznať, že mint je pre mňa jarná farba ale napríklad aj tento týždeň som dostala chuť si s ním nalakovať nechty. Bohužiaľ som neni doma. Lak som si kupovala na mojesminky.cz, kde som si vtedy zobrala viacero lakov a isto si ešte veľa lakov kúpim. Pretože tam majú krásny a obrovský výber. Aby ste mali akú takú predstavu o mojich nechtoch, tak sú veľmi silné a naozaj zvládnu všetko, nelámu sa a mávam suchú nechtovú kožtičku. Takže časté lakovanie ubližuje iba tej. 


Lakuje sa mi s ním dobre, štetček je síce úzky ale stačí mi s ním 3 až 4krát prebehnúť po nechte. V prvej vrstve neprekryje necht skoro vôbec ale druhá vrstva je už v pohode. Viac vrstiev ja neuznávam a pokiaľ lak nekryje v druhej vrstve, posielam ho kade ľahšie.  Jediné, čo mi tak trocha vadí je, že robí prúžky na nechte. Myslím, že z fotky sa to dá dobre vidieť. Farba je jednoznačne mint. Neviem, prečo ale na prvej fotke sa mi zdá troška do zelena a zelená v ňom naozaj nie je. Tento lak by som si kvôli tým prúžkom už asi nekúpila, pretože lak od L´óreal je isto lepší mint. V čom má výhodu tento lak je, že nebol testovaný na zvieratách. 



Aké sú vaše letné farby na nechty?
Kupujete laky podľa značky alebo podľa farby?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára